Tja, pfoeh, ik kom er nu pas achter!
Het verhaal wat ik nu ga schrijven hoeven jullie niet te lezen.
Mannen ik heb ruim 40 jaar gewerkt en er altijd voor gezorgd dat de wederhelft tv kon kijken op wat voor manier dan ook!
De periode dat ik hier en op Duck terecht kwam leg ik even niet uit, buiten de ban die ik ooit gekregen heb van de eendjes.
Zoek maar in de geschiedenis.
In de sat periode gingen we samen nog naar meetings, en kochten we dingen als mastera's en andere dingen om de decoders via een oslink te voorzien van andere firmware.
Maar ach we zijn allemaal verder gegaan met de ontwikkelingen, rovers!
Maar nu ga ik het verhaal verder vertellen.
Ik ben sinds 2019 uitgevallen, en kan niet meer werken, 100% afgekeurd [kutrug] .
Ondanks dit alles heb ik mezelf toch gestort op een aantal hobbies die ik al had, en dat is films series kijken waar ik vroeger geen tijd voor had.
Tumme ik kom nu tijd te kort.......
Écht als ik alles wil doen wat nog op mijn lijstje staat?
Ik heb nu eindelijk tijd om te doen en kijken wat ik altijd al wou!!!
Films en series kijken.
Bakken.....
Koken...
Bankhangen....
Uitslapen......
Goeie muziek luisteren.
Is er iemand die nog een aanvulling heeft?
Het verhaal wat ik nu ga schrijven hoeven jullie niet te lezen.
Mannen ik heb ruim 40 jaar gewerkt en er altijd voor gezorgd dat de wederhelft tv kon kijken op wat voor manier dan ook!
De periode dat ik hier en op Duck terecht kwam leg ik even niet uit, buiten de ban die ik ooit gekregen heb van de eendjes.
Zoek maar in de geschiedenis.
In de sat periode gingen we samen nog naar meetings, en kochten we dingen als mastera's en andere dingen om de decoders via een oslink te voorzien van andere firmware.
Maar ach we zijn allemaal verder gegaan met de ontwikkelingen, rovers!
Maar nu ga ik het verhaal verder vertellen.
Ik ben sinds 2019 uitgevallen, en kan niet meer werken, 100% afgekeurd [kutrug] .
Ondanks dit alles heb ik mezelf toch gestort op een aantal hobbies die ik al had, en dat is films series kijken waar ik vroeger geen tijd voor had.
Tumme ik kom nu tijd te kort.......
Écht als ik alles wil doen wat nog op mijn lijstje staat?
Ik heb nu eindelijk tijd om te doen en kijken wat ik altijd al wou!!!
Films en series kijken.
Bakken.....
Koken...
Bankhangen....
Uitslapen......
Goeie muziek luisteren.
Is er iemand die nog een aanvulling heeft?