wat heb ik nodig

J

joforever

hallo ik ben nieuw in de wereld van de satelliet tv ,ik zou graag willen weten welk apparatuur ik het beste kan aanschaffen , mijn budget is 600 euro

Eerst welkom op het forum.

Dit is nu een vraag met een hoog Jomanda gehalte nu moeten we raden.

Wat zou je willen ontvangen alleen FTA zenders (Free to Air) of ook gecodeerde zenders en dan Nederlands of Belgisch een enkele satelliet of meerdere.

En ja je kunt een ontvanger nemen die op Linux draait met een hoog hobby gehalte of een makkelijke ontvanger en wil je ook HD kanalen ontvangen of alleen de gewone SD zenders:)

wil graag ook de codeerde zenders en graag een makkelijke ontvanger met sd maar het mag ook hd

Hoi Joforever en welkom op Satellite Fun.

Misschien ben je nieuw op forums, maar sticky posts (dat zijn die wat bovenaan de lijst apart staan) zijn vaak belangrijk om eerst te lezen alvorens een vraag te stellen.

In dit forum onderdeel (speciaal voor beginners) staat de volgende thread bovenaan:

Hoe stel je vragen naar welke apparatuur aan te schaffen.

Klik maar eens op die regel tekst dan zul je het zien. Daar staat een overzicht van wat er ongeveer allemaal mogelijk is.

Lees dat op het gemak eens door en geef dan hier in jouw thread de antwoord op alle vragen die in de andere post gesteld zijn, dan kunnen we je een stuk beter helpen, voordat je dadelijk iets aangeraden krijgt waar je later spijt van krijgt, dat zou jammer zijn.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan