Nou heb ik volgens mij grote problemen met mijn pc hier, als ik hem opstart dan lijkt alles goed te gaan, bureaublad komt mooi tevoorschijn, startbalk en alles...
Maar als alles nog niet is opgestart, verdwijnt alles weer en zit enkel mijn bureaubladachtergrond, plus een tabbladje van Norton met een melding:
Nortin antivirus autoprotect is ingeschakeld en beveiligd uw systeem
Nou na drie keer opnieuw opstarten heb ik snel een paar dingen aangeklikt in de startbalk die eventjes verschijnt zoals de webbrowser, en deze computer, en Norton...
Ik dacht een scan te doen, maar bij het minimalisren van dat tabblad, is ook dit niet meer te vinden, het enige wat er blijft staan is dat kleine tabbladje van norton???
Waar ik nou ook weer niks mee kan, want dit klik ik zojuist ook weer weg.
In veilige modus opstarten lijkt ook niet te gaan, want ik krijg geen reactie.
De gewoonlijke toetsen zoals het Windowsstartlogo voor de start programma's en de internettoetsen reageren ook totaal niet, maar een bericht als dit gaat weer wel, hier snap ik dus niks meer van???
Iemand enig idee wat dit zijn kan?
Maar als alles nog niet is opgestart, verdwijnt alles weer en zit enkel mijn bureaubladachtergrond, plus een tabbladje van Norton met een melding:
Nortin antivirus autoprotect is ingeschakeld en beveiligd uw systeem
Nou na drie keer opnieuw opstarten heb ik snel een paar dingen aangeklikt in de startbalk die eventjes verschijnt zoals de webbrowser, en deze computer, en Norton...
Ik dacht een scan te doen, maar bij het minimalisren van dat tabblad, is ook dit niet meer te vinden, het enige wat er blijft staan is dat kleine tabbladje van norton???
Waar ik nou ook weer niks mee kan, want dit klik ik zojuist ook weer weg.
In veilige modus opstarten lijkt ook niet te gaan, want ik krijg geen reactie.
De gewoonlijke toetsen zoals het Windowsstartlogo voor de start programma's en de internettoetsen reageren ook totaal niet, maar een bericht als dit gaat weer wel, hier snap ik dus niks meer van???
Iemand enig idee wat dit zijn kan?