wat ik bedoel

M

maveric

Even voor alle duidelijkheid, ik weet dat dit vrij gemakkelijk gaat met een MM, daarom vroeg ik me af waarom niet met een ontvanger zoals een Xtreme, dus ik heb van ucas dreamload gemaakt en toen de laatste 1.11 opgezet, funkaartje erin en geen beeld, en dat snapte ik niet. Ik hoop dat het nu een beetje duidelijk is wat ik bedoel met zonder hardware.

(moest eigenlijk bij Xtreme+Kiosk thread staan)

gr. M.

Ik heb zelf ook o.a. een Xtreme en ik probeer iedereen te helpen die er om vraagt .
Kijk ,als je nu Penta 1.11 Conax in je Xtreme als embedded hebt zitten dan gaat gewoon Conax open ... Maar als je nu Kiosk wil pakken dan moet je echt een extra cam pakken bij voorkeur een MR , omdat je dan ook gelijk de rest van de Sat's kan bedienen maar dat ter zijde ...
Als je een embedded Penta 1.11 Conax hebt in je Xtreme en een andere cam in je CI slot dan steek je er een dummie card in dus een lege (bijv.) funcard ... in je (bijv) MR steek je ook zo'n card dus twee in totaal , je gaat naar Thor en je zal zien dat je gewoon Kiosk kijkt. That's All !
Ik heb het diverse malen gemeld op verschillende borden maar is het nu echt zo moeilijk of leg ik het misschien verkeerd uit ?

P.S. Dit is gewoon een Manco bij de Xtreme(of een voordeel) en sommige Echostars bij deze een simpele oplossing ,mocht je er niet uitkomen ga je aan de Titaniumcard .... PM doe ik niet meer aan want dat schiet niet op .... O ja en je moet zeker geen 6 - 1 card gebruiken.

Cya ...

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan