- Waarderingsscore
- 1.190
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 61
Ik heb hier een kaartje en wilde eens weten wat ik ermee kon, het blijkt dat ze in de Conrad gids staan en in 16k/32k/64kbits te krijgen zijn.
Het betreft hier een blauwige kaart met in het goud een chip en in lichter blauw een dollarteken erdoor.
De chip op zich is iets kleiner als een gewone chip die je normaal op de GW's aantreft en zit iets rechts uit het midden.
Formaat van de kaart is gelijk aan GW/Mosc.
De achterzijde van de kaart heeft dezelfde mooi opdruk maar dan in het zacht grijzig waardoor het bijna niet opvalt.
Iets onder het midden van de kaart in de lange richting loopt zo'n witte balk zoals je ook op achterkanten van bankpasjes ziet.
Helemaal onderaan staat in kleine letters:
Intelligent Chipcard Systems. TOWITOKO Electronics GmbH, Munchen
Over deze kaart heb ik een aantal vragen
1.) Is deze kaart bruikbaar en zoja in welke programmer
2.) Met welke software werkt ie het beste
3.) Wat kan men er precies allemaal mee
Iemand hier ervaring mee of kennis hierover opgedaan?
Het betreft hier een blauwige kaart met in het goud een chip en in lichter blauw een dollarteken erdoor.
De chip op zich is iets kleiner als een gewone chip die je normaal op de GW's aantreft en zit iets rechts uit het midden.
Formaat van de kaart is gelijk aan GW/Mosc.
De achterzijde van de kaart heeft dezelfde mooi opdruk maar dan in het zacht grijzig waardoor het bijna niet opvalt.
Iets onder het midden van de kaart in de lange richting loopt zo'n witte balk zoals je ook op achterkanten van bankpasjes ziet.
Helemaal onderaan staat in kleine letters:
Intelligent Chipcard Systems. TOWITOKO Electronics GmbH, Munchen
Over deze kaart heb ik een aantal vragen
1.) Is deze kaart bruikbaar en zoja in welke programmer
2.) Met welke software werkt ie het beste
3.) Wat kan men er precies allemaal mee
Iemand hier ervaring mee of kennis hierover opgedaan?