Wat is er aan de hand met ......

Birdmen

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
69
Wat is er aan de hand met Cardwriter ????

Ongeveer 4 maand geleden heb ik een Free X Tv module gekocht
bij het bannertje hier boven.
Nu blijkt het ding op een keer midden in een uitzending om zeep te gaan.
Neen geen gepruts met updaten of zo, gewoon floep geen beeld meer enkel nog Free X Tv.
Nieuw kaartje geprogd maar dit mocht niet baten.
Soft 0.77 stond er nog op maar met geen mogelijkheid up te daten of te wissen.
Nog eens getest in een andere ontvanger en tot de conclusie gekomen dat de module kapot was .
Dan heb ik een mailtje naar Cardwriter gestuurd om de module te testen te herstellen of te vervangen.
Die antwoorde dat ik de module terug kon sturen om nazicht of eventueel te herstellen . Op 27/09 dus verstuurd.
Nu heb ik reeds 3 mails aan hun gestuurd om te vragen hoe het met de module is, maar krijg geen antwoord !! Nu ben ik mijn geld en module ook nog kwijt.
Normaal als je iets besteld krijg je of iets vraagd krijg je binnen de dag antwoord.
Zijn die van de wereldbol verdwenen of zo ?
Nog een geluk dat ik de bestelling van een Topfield 5000 nog een maandje moest uitstellen.

Groeten Birdmen

Alias Christdb@***.***

Wat blijft het hier ijzig stil !
Deze posting word wel gelezen maar iedereen zwijgt als vermoord.
Iemand moet toch meer weten .

ik moet zegen dat ik hele goede ervaring heb met Cardwriter

ik zou de tip van Fred eens probeeren

Bedankt

Ik zal eens proberen bellen maar verwacht er niets meer van.
Het duurt al van 27/09 en een mailtje is zo geschreven.
Als je iets wil kopen gaat het wel met mail, waarom nu niet meer !
Volgen mij is de cam om zeep en waarborg..... daar kan je naar fluiten.
Niet eerlijk en zeker niet goed voor de hobby !!!

Volgende maand staat er een topfield 5000 op het programma en denk dat het bannertje die bestelling niet zal krijgen.
Moest er daar iets mee misgaan .............. ?????

Sorry het vertrouwen is zoek.

Groeten Birdmen

Normaal gesproken weet men bij aankoop van een CI module dat er nauwelijks tot geen garantie gegeven kan worden.

E.e.a. heeft te maken met het zelf "prutsen".

Indien een zaak TOCH garantie geeft op zo'n module dan is dat erg knap en dan geldt dat geduld een schone zaak is.

Als er een mogelijkheid is dat Cardwriter kan helpen, zullen ze dit zeker doen. Die liggen echt niet wakker van een moduuletje meer of minder.
Natuurlijk niet zo hoog van de toren blazen en netjes je probleem uitleggen, dan weet ik zeker dat ze je (telefonisch) zullen helpen.

Groeten en voor later, veel kijkplezier (weer)

De goede man is op vakantie geweest.
Gewoon nog eens mailen of nog beter is om te bellen, dan komt het geheid wel in orde.

@Birdmen,, blijft nu wel stil,, al 3 dagen geleden dat je ze zou bellen,, is het nu gelukt dan en alles geregeld.

Zoals ik Cartwriter kan doet die echt niet moeijlk en zal jouw een nieuwe geven,, service is volgens mij nog iets wat hoog in het vaandel staat bij hun.

@Jack

Ja, ik heb gebeld 2 keer per dag en dit in de laatste 3 dagen.
Ik heb echter alleen een vriendelijk stem aan de lijn gekregen die zei dat er wegens drukte geen antwoord kon gegeven worden en dat je maar een mailtje moest sturen.
Daarom vroeg ik ook of de man van de wereldbol verdwenen was.

Zouden ze er ff tussen uit geweest zijn ?

Eerst stuur ik nog een mailtje en volgende week probeer ik nog es te bellen.

Wordt vervolgd .
Greets Birdmen

Wel BT zij dat die op vakantie is geweest,, nou dan heeft die waarschijnlijk een boel emails die die moet inhalen,, dus dan kan het allemaal wel wat langer duren.

Weet zeker dat het allemaal wel goed komt.

@Jack

Dat zou een verklaring kunnen zijn.

Een mailtje van hun zou me gerust stellen.
Laat ik hopen dat het allemaal goed komt.

Greets Birdmen

Hier het vervolg van het verhaal

Heb vorige week nog eens met cardwriter gebeld en nu iemand aan de lijn gekregen.
Ze wisten daar onmiddelijk waar ik het over had, dus mijn mailtjes waren wel degelijk gelezen.
Het klonk alsof er een probleem was met de cam omdat er illegale soft op stond ??? Tja soft 0.77 is dit illegaal?
In ieder geval was er met Free-Xtv contakt opgenomen en ik kon begin van de volgende week een mailtje verwachten.

Wel, vandaag heb ik een mailtje onvangen waar kort en bondig te lezen was dat ik een nieuwe Free-Xtv cam kreeg !!!
Nu moet deze nog in de bus vallen maar dit is zeer positief.
In ieder geval had ik de hoop al veloren.

Black Tiger en Jack en hadden het dus bij het juiste eind.

"Service bij hun is iets dat hoog in het vaandel staat"

Greets Birdmen

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan