Wat is er aan de hand met Cardwriter ????
Ongeveer 4 maand geleden heb ik een Free X Tv module gekocht
bij het bannertje hier boven.
Nu blijkt het ding op een keer midden in een uitzending om zeep te gaan.
Neen geen gepruts met updaten of zo, gewoon floep geen beeld meer enkel nog Free X Tv.
Nieuw kaartje geprogd maar dit mocht niet baten.
Soft 0.77 stond er nog op maar met geen mogelijkheid up te daten of te wissen.
Nog eens getest in een andere ontvanger en tot de conclusie gekomen dat de module kapot was .
Dan heb ik een mailtje naar Cardwriter gestuurd om de module te testen te herstellen of te vervangen.
Die antwoorde dat ik de module terug kon sturen om nazicht of eventueel te herstellen . Op 27/09 dus verstuurd.
Nu heb ik reeds 3 mails aan hun gestuurd om te vragen hoe het met de module is, maar krijg geen antwoord !! Nu ben ik mijn geld en module ook nog kwijt.
Normaal als je iets besteld krijg je of iets vraagd krijg je binnen de dag antwoord.
Zijn die van de wereldbol verdwenen of zo ?
Nog een geluk dat ik de bestelling van een Topfield 5000 nog een maandje moest uitstellen.
Groeten Birdmen
Alias Christdb@***.***
Ongeveer 4 maand geleden heb ik een Free X Tv module gekocht
bij het bannertje hier boven.
Nu blijkt het ding op een keer midden in een uitzending om zeep te gaan.
Neen geen gepruts met updaten of zo, gewoon floep geen beeld meer enkel nog Free X Tv.
Nieuw kaartje geprogd maar dit mocht niet baten.
Soft 0.77 stond er nog op maar met geen mogelijkheid up te daten of te wissen.
Nog eens getest in een andere ontvanger en tot de conclusie gekomen dat de module kapot was .
Dan heb ik een mailtje naar Cardwriter gestuurd om de module te testen te herstellen of te vervangen.
Die antwoorde dat ik de module terug kon sturen om nazicht of eventueel te herstellen . Op 27/09 dus verstuurd.
Nu heb ik reeds 3 mails aan hun gestuurd om te vragen hoe het met de module is, maar krijg geen antwoord !! Nu ben ik mijn geld en module ook nog kwijt.
Normaal als je iets besteld krijg je of iets vraagd krijg je binnen de dag antwoord.
Zijn die van de wereldbol verdwenen of zo ?
Nog een geluk dat ik de bestelling van een Topfield 5000 nog een maandje moest uitstellen.
Groeten Birdmen
Alias Christdb@***.***