Wat is er met live-messenger aan de hand?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Gisteravond kon ik met mijn eigen pc niet tegelijk op msn en internet, en dacht dat dit aan mezelf lag???

Maar nu zit ikhier op een andere pc, en daar werkt het ook niet naar behoren.

Is er toevallig een probleem wat een ander ook heeft?

Want op 2 pc's hetzelfde lijkt mij stug?

dan sta je niet alleen ik denk een update gehad,bij mij acepteerd hij het wactwoord nog niet meer terwijl mijn pc 24 perdag aanstaat
gr frans

Zojuist, nadat ik gisteren alles gescand had, alles eens teruggezet met syteemherstel, maar het kreng loopt nog steeds niet???

Ik blijf als ik in wil loggen een melding krijgen dat ik 1 nieuw bericht heb, en als ik dan naar mijn postvak in wil gaan dan loopt alles vast, de pagina kan niet gevonden worden, en er is ook meteen geen verbinding meer met internet, althans ik kan sites als deze niet meer bezoeken op dat moment...

Sterker nog, tijdens dit euvel loopt ook mijn Dreambox niet meer???

Ik ga nu eens beginnen met het verwijderen van live messenger, eens zien wat dat doet.

Ik snap er geen drol meer van!!!

Zojuist alles eens verwijderd wat met live-messenger te maken heeft, en daarna dat programma weer erop gezet, een andere keus heb je niet meer lijkt wel, msn gaat niet meer, een oudere versie???

Pc opnieuw opgestart, tijdens opstart, en aanmelden loopt de dream meteen weer vast, en aanmelden lukt achtereenvolgens weer niet, dream loopt weer en internet ook, alleen msn staat ofline?

Niemand met dit probleem???

virusje?

Op 2 pc's tegelijk?

eentje met net nieuwe software, en de andere zoals ik al schreef, helemaal gescand...

Maar afijn de gewone messenger lijkt het wel te doen, dus er moet ergens iets zitten, maar wat???

Knal dat msn er toch af en ga hyve.

:biggrin:
Nr.10

1.) Firewall?
2.) Heb je er misschien Norton op? Bij sommige versies van Norton werkt msn na een tijd helemaal niet meer.
3.) Staat je systeemtijd en datum nog goed?
4.) Heb je IE ingesteld met een proxy? Zoja, haal die eens weg. Ik weet dat @slome dat standaard deed vroeger, maar als dat het geval is, weghalen die hap, wil ook nogal eens helpen.
5.) regsvr32 %windir%\system32\softpub.dll en druk op enter, of
regsvr32 %windir%\system32\initpki.dll en druk op enter, of
regsvr32 %windir%\system32\wintrust.dll en druk op enter.

Misschien dat een van die 5 tips helpt?

Ahja, ik vergat er nog eentje. Heb je soms een router, heb je daar toevallig uPnP op aan gezet? Zoja, zet die eens uit.

Ahummmmm nummer 10 Hyves zeker kwekker....... dan ga ik je vragen hoelang wil jij nog zonder problemen van je pc of laptop genieten.
Kwekker is nog erger dan msn mag ik het even zeggen dit wil je echt niet bagger van de eerste klasse.

Die msn of andere varianten van chat komen niet op mijn pc als ik iemand moet spreken bel ik. heb verleden genoeg ziektes gehad van die troep en op de hobbel geraakte pc.s

Ben er nu bijna 3 jaar zonder en mis het voor geen meter trouwens vond ik het een enorme stoorfactor als je iets aan het zoeken of lezen was flikkerde die vevelende msn als wel een 99% van de comminucatie is flauwekul. gebruik mijn pc liever voor andere doeleinden.

Ook die hyves is zo.n hype tegewoordig en gooien allerlij gegevens blood op hun hyves blog. ik ben er wat mee op de hoogte omdat hier de jongsten er gebruik van maken en kijk wel eens mee over hun schouders en zeg dan wel eens ga eens buiten spelen of zwemmen maar ze zijn er niet achterweg te krijgen de jeugd heeft op den duur geen enkele sociale contacten meer en stompen af als zombie.s

Maar goed dat is ieders zijn gedachten er over maar mensen die 12 uur perdag msn of varianten doen verkwansen hun tijd.

vg/sth.

Ik heb ook veel liever icq, maarja, het kuddevolk zit allemaal op msn, wat moet je dan he?

Na de BBQ ga ik 1 en ander van jou tips eens proberen, want er zit ergens iets fout, en dat moet gevonden worden! ;)

Aan iets anders beginnen of er de boel af flikkeren is wel de makkelijkste weg, en ik blijf altijd nieuwsgierig, want ik wil de fout weten.

Als je fouten gaat zoeken, is het slim om voor je iets anders gaat doen, eerst eens een studie te maken van de problemen.
Jij beschrijft dat je op meer dan 1 pc problemen hebt.
Zelfs met niet-pc's krijg je problemen.
Het is onwaarschijnlijk dat je probleem dan in 1 van die pc's zit.
Waarschijnlijker is het dat je 1 punt hebt waar je problemen samenkomen.
En in je netwerk is dat meestal je router/modem.
Dus heb je die al gecontroleerd ?
Want ook je router is niet veilig voor virussen.
Nou is het wel zo dat je je probleem kunt oplossen door iets met een pc te doen, dus zal het niet direct het boven vermelde zlob virus zijn.
Maar wie weet heeft men er wel een variant op gefabriceerd.
Uiteraard moet je ook ff zien of er geen ander netwerk conflict is zoals een vreemde range of dezelfde IP's binnen je netwerk.
Als je ook draadloos netwerkt, pak dan ook eens een andere key.
Dat niet een of andere grapjas op jouw netwerk hangt en zo een conflict veroorzaakt.

Je hoeft geen kwekker te installeren. Maar je hebt helemaal gelijk.

Ik denk dat alle chat programma's een bak ellende zijn (een virus op zich) waar heel veel mensen aan verslaafd zijn.

Maar goed, je schijnt met je tijd mee te moeten gaan.

;)
Nr.10

Tja wat een nieuwe modem al niet kan doen... :biggrin:

Ik had dat ding al een dag of 10 geleden besteld, en intussen ook al thuisgekregen ( hij hing in een tas van een speelgoedwinkel aan de voordeur )...

Dus dat ding toch maar eens aangesloten vanavond, en jahoor alles werkt weer naar behoren.

Wat er dan niet goed gezeten heeft met die oude weet ik even niet, maar voor nu werkt alles weer.

Allemaal bedankt voor de hulp, Freggeltje kan morgen met een gerust hart gezellig en lekker BBQ-en. :banaan:

Tiger, ik wilde eerst net doen of ik niets ontvangen had, maar toch maar goed dat de voordeur zo affentoe nog eens open gaat... :stupid:

Hahahahaha ja jij gaat altijd via de achterdeur.
Jammer dit jaar weer geen tijd voor de freggel bbq erg jammer

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan