- Lid sinds
- 9 feb 2003
- Berichten
- 3.703
- Waarderingsscore
- 190
- Punten
- 63
- Locatie
- In the midlle of nowhere
Er zijn goede en minder goede agenten maar juist die goede krijgen te maken met de enorme papieren rompslomp bedacht door de overheid.
Een aanrijding veroorzaken wel of niet onder invloed, valt onder het strafrecht en dan moet een agent vaak de veroorzaker in hechtenis nemen en dan begint de papiermolen echt draaien. En het OM is bikkelhard als het erom gaat om hoge straffen uit te delen zonder tussenkomst van de rechter. Weinig Nederlanders kunnen het zich veroorloven om die hoge boetes te betalen laat staan als je aan een traject moet meewerken dus genoeg reden voor iemand om na een aanrijding door te rijden.
10 jaar geleden remde ik voor een rood sloplicht en zat er bijna een BMW M5 (met ABS) in mijn kofferbak, het ABS systeem voorkwam remsporen. Het was dat ik het in mijn achteruitspiegel al zag aankomen en mijn auto iets liet doorrollen. Na groen draaide ik rechtsaf om gelijk weer voor te sorteren en die BMW haalde mij in de bocht in maar daar kwam hij op een stoep met op het eind een stevig ijzeren hekwerk dus hij kwam weer richting mij en schampte hij mij van achteren naar voren in een poging om mij alsnog in te halen. Ook hij reed door maar een paar straten verderop stond hij zijn schade te bekijken en kon ik zijn nummer noteren van zijn leasebak.
Als ik het goed heb wordt in Zweden een boete opgelegd afhankelijk van iemands inkomen en daarom denkt iemand met een hoog inkomen ook extra na wat de financiële gevolgen voor hem/haar zijn. In Nederland komen de duurdere auto's je links en rechts voorbij en nemen voorrang en rijden veel door rood en die vallen niet om van 1 boete per maand mits zij niet te vaak de maximumsnelheid te hoog overschrijden.
Volvo rijders staan bij mij op nummer 1, daarna de Audi rijders gevolgd door de BMW rijders.
Een aanrijding veroorzaken wel of niet onder invloed, valt onder het strafrecht en dan moet een agent vaak de veroorzaker in hechtenis nemen en dan begint de papiermolen echt draaien. En het OM is bikkelhard als het erom gaat om hoge straffen uit te delen zonder tussenkomst van de rechter. Weinig Nederlanders kunnen het zich veroorloven om die hoge boetes te betalen laat staan als je aan een traject moet meewerken dus genoeg reden voor iemand om na een aanrijding door te rijden.
10 jaar geleden remde ik voor een rood sloplicht en zat er bijna een BMW M5 (met ABS) in mijn kofferbak, het ABS systeem voorkwam remsporen. Het was dat ik het in mijn achteruitspiegel al zag aankomen en mijn auto iets liet doorrollen. Na groen draaide ik rechtsaf om gelijk weer voor te sorteren en die BMW haalde mij in de bocht in maar daar kwam hij op een stoep met op het eind een stevig ijzeren hekwerk dus hij kwam weer richting mij en schampte hij mij van achteren naar voren in een poging om mij alsnog in te halen. Ook hij reed door maar een paar straten verderop stond hij zijn schade te bekijken en kon ik zijn nummer noteren van zijn leasebak.
Als ik het goed heb wordt in Zweden een boete opgelegd afhankelijk van iemands inkomen en daarom denkt iemand met een hoog inkomen ook extra na wat de financiële gevolgen voor hem/haar zijn. In Nederland komen de duurdere auto's je links en rechts voorbij en nemen voorrang en rijden veel door rood en die vallen niet om van 1 boete per maand mits zij niet te vaak de maximumsnelheid te hoog overschrijden.
Volvo rijders staan bij mij op nummer 1, daarna de Audi rijders gevolgd door de BMW rijders.