wat moetet deze mappen

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
811
Punten
113
Leeftijd
74
Onder de map windows staan een forse hoeveelheid mappen met de min of meer de volgende benamingen:
$NtUninstallKB931768$

wat moet ik hiermee, kan ik die ongestraft weggooien

Dat kan je beter niet doen, dat zijn bijv. de uninstallers voor de hotfixes van windows en andere updates. Je kunt deze mappen comprimeren. Hierdoor neemt de uninstall-informatie aanzienlijk af in grootte.

Deze mappen kun je laten comprimeren door gebruik te maken van het tooltje Schijfopruiming, dat je kunt vinden in de map Systeemwerkset van de Bureau-accessoires.

Je kunt overigens wel verwijderen: ik denk het wel. Zelf laten we ze wel gewoon staan. Stel je installeert een stuk software dat niet werkt vanwege een update, dan zou je die update nog kunnen verwijderen om het stuk software aan de praat te krijgen.

Ja? Dan kiep je het toch weg? Als je denkt geen windows updates die je tot nu toe hebt gehad te hoeven deinstalleren kun je ze zo weggooien.
Of je knalt ze voor alle zekerheid op een DVD ofzo, dat kan ook.

Thanks, ik heb overigens een stuk minder alhoewel ik nu niet weet waar ik naar moet kijken (komt niet vaak voor).
Heb al die mappen eens geselecteerd op mijn hd, dan eigenschappen genomen.
Maar nu wijkt de waarde wel erg ver af, welke is de juiste?

Grootte: 723 mb
Grootte op schijf: 455 mb.
Maar 455 x 1024 is niet 723 dus welke waarde is nu juist? Vage boel die windows.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan