Wat nu te kopen ?

• Topic starter edwin_oosenbrug
  • Startdatum
E

edwin_oosenbrug

Hallo mede sat kijkers

Ik wil weer een wat geld uitgeven aan een SMARTkaart, maar welke moet ik nu kopen, ik heb een axas module met 1.11 erin, nu lees ik dingen van een M2 kaart, maar de voorkeur ging eigenlijk uit naar een titaniumkaart, dus wie kan me raad geven.

Alvast allemaal bedankt voor de reacties

En hou je centen in je zak. Besteed ze beter aan nuttigere zaken. Wat nu door het opzettelijk lekken 'open' is gaat ook in rap tempo weer dicht. Straks ligt zo'n dure kaart net als de goldcard te rotten in een lade.

Hallo Edwin
Uiteindelijk zal je die beslissing toch zelf moeten maken.
Meer een kwestie van wat mag het kosten.
Meest gunstige is de Tita tenminste wanneer jouw apparatuur dit aankan. Maar je moet er van uit gaan dat dit niet het laatste item zal zijn wat je moet aanschaffen. Het spelletje gaat steeds verder
providers, sat dealers en software fabrikanten zullen jouw steeds weer verleiden resp. dwingen iets nieuws aan te schaffen.
Dreambox is ook een optie maar dan ben je weer meer bezig met de boel open te krijgen dan naar de Tv te kijken.
Ik heb het ook overwogen echter de rest van het gezin wil gewoon Tv kijken dus heb ik het simpel gehouden.
Grt. Jacob.

Van een humax 5400, mastera II en een axas module met de software penta 1.11 met conax key, in de humax zit hot 1.3 emu.
Dus denk ik dat het of wachten wordt, of voor een titanium kaart, mogelijkheden zat zou ik zo denken hihi, ik wil absoluut geen nieuwe proger kopen.......

Ik was wat info vergeten te melden, zie hier boven

Hoi
Ik heb tijdelijk mijn kaartjes in de kaartebak gegooid en een deftige emu (wce)draaiend en daarmee krijg ik op mij 9800s het maximum open
niet de nieuwste of beste ontvanger maar met mijn oude irdeto freecam (uit diezelfde bak terug opgevist)werkt het perfecto
enkel spanje gaat (voorlopig nog) niet
en met de vakantie voor de boeg heb ik niet veel zin meer om te prutsen laat staan tv kijken

afwachten is dus beter dan direct die nieuwe kaartjes te kopen (heb zelf ook tita's gold fun originele enz)maar zoals bij velen is de fun er een beetje uit
na een maand stil gelegen te hebben in de vakantie begin ik terug........mijn links werken niet meer , alles opgraden enz dan heb ik weeral iets te doen

Ik heb zelf zo een titakaart en heb toch al weer een aantal aardige films kunnen zien de laatste maanden zonder abo op de kiosk en skyitalia kanalen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan