Wat te kopen als gebruiksvriendelijk 2 slots CI deco alternatief voor de Humax 5100?

L

Lagos

Zoek voor een paar vrienden een deco met 2 CI slots en vergelijkbaar met de Humax 5100 qua gebruik en settingsediter gemak maar vriendelijker in prijs.
Moet goed werken met de Matrix en/of MM
Dus een GEBRUIKS VRIENDELIJKE decoder, eenvoudig maar goed.

Net zoals bij jullie komen ze ons altijd met de vraag wat te kopen en ik denk dat je met een eenvoudige deco maar met CI slots altijd goed voorbereid bent voor toekomstige veranderingen en zo de vrienden te vriend te houden.
of eventueel een UCAS deco die te proggen is naar Matrix met minimaal een CI slot extra.

Wat raden jullie aan?

Vast bedankt, Lagos

topfield 3000 ? stabiel perfecte fabrieks ondersteuning beeldkwaliteit en werkt met zo ongeveer elk leverbare module probleemloos.Als je maat er meer geld voor over heeft is de 4000 of 5000 natuurlijk nog mooier.

grtz

@geinponem,

Ik neem aan dat jij een topfield 3000 hebt, wil je ff kijken of hij ook een Spaans menu heeft?

En is er een goede settingsedit programma te vinden voor de Topfield?

Vast bedankt, Lagos

waarom geen x-tream
prima ding
prima prijs
geen module nodig van minimaal 100 pleuro`s
en op een eenvoudige manier software en kanalenlijst in te zetten
maar even wat anders beste lagos
je loopt toch ook al een tijdje mee in ut satwereldje
dus kon de deze vraag niet zelf invullen
is geen kritiek hoor maar ik vroeg het me gewoon af
de mazel

Hasjo,

De Topfield heeft zeer zeker een Spaans menu etc.
tevens zijn er diverse goede betrouwbare editors etc. te vinden.

Mail me anders maar, of kijk eens op oslink.org!!

@Bedankt Beros

@Beste musli,

Ik loop zeker al een tijdje mee maar ik ben hobbyist en geen handelaar, ik stoei alleen met mijn Humax 5400 met Matrix / MM, Philips 6073 en Nokia 8000 en Echostar 808 en soms aan een Pioneer.
Verder zie ik gelukkig weinig decos en dat is maar goed ook om niet helemaal verslaafd te worden
Aan wie kan ik dit beter vragen dan aan jullie allemaal? Straks koop ik voor mijn vrienden die gewoon dom willen kijken ipv hobby een machine die bev. niet lekker werkt met de Matrix / MM
En dan begint het gezeur en dus houd ik het maar bij de Matrix /MM daar ik die zelf ook draaiend houdt voor moeder de vrouw die wel kijkt en niet achter de PC zit.

Ik kocht eens die Echostar 808 en dat is qua bediening een onding en die fout wil ik dus niet weer maken

Ben ik nu gek of niet dat ik dit vraag?

Ik heb net zitten lezen over de extreme en dat lijkt me ook wel wat, ik stoei pas net met de UCAS soft maar ipv dreamload kan daar toch ook gewoon MR1.03 op ?
Ik heb de CAS interface maar net een dag in huis vandaar.

Gr. Lagos

Een topfield is net een slet,slikt iedere module.Heeft een eenvoudig menu en is niet duur in aanschaf.

ik heb hier zelf de humax5400 met mm
ik had eerst in de mm penta 109 werkte prima alleen had ie zoms wat problemen met het overschakelen van de ci naar de mm
tot er een maat van me kwam met 2 extream`s bijde penta 109
die stotterde en ik heb daar tetra ingezet en naar een paar dagen gevraagd hoe het beviel ;hij vond het beter
nu heb ik in mijn MM ook tetra gezet en
het overschakelen geen probleem meer
en het lijkt wel (als ik de 6 in 1 kaart eruit haal)of ie wat sneller zapt
dus ik denk als je een extream neemt met tetra dat je een goeie machine hebt zowel geschikt voor orginele als 6 in 1

@lagos ik heb zelf geen 3 maar een 4000 en ben daar zeer tevreden over(heb in 2,5 jaar nog nooit een vastloper of ander serieus probleem gehad) Mijn broertje heeft de 3000 nu ook al 1,5 jaar en ook van hem moet ik de eerste klacht nog horen.

En zonder wie dan ook tegen de schenen te willen schoppen is bovenstaand nu niet bepaald het geval bij de ucas machines,ik refereer hierbij aan problemen met de boot chip , de toshiba flash allemaal zaken waarvoor je de soldeerbout en externe programmer tevoorschijn moet trekken of opsturen naar deale/importeur.

grtz

Een Strong 4355 2xCi gebruiksvriendelijk menu spelletjes en de magic en free X werkt. prijs ligt ongeveer voor de ontvanger 165 eurotjes aanbieding ergens gezien in combi free X ci voor 250 eurotjes maar waar weet ik niet meer, als ik deze nog tegen kom geef ik deze nog even door. Verders vind ik dit een perfecte machine om mee te kijken.

Lagos,

De strong 4355 heeft een spaans menu dus das ook in orde.

CU

Bedankt jongens,

Hier in Zuid Spanje staat het niet vol met satwinkels dus vandaar ook deze posting, ik denk dat ik mijn vrienden de Topfield 3000 aanraadt met MM/ Matrix, zelf zou ik de extreem nemen als ik er nog een deco bij zou nemen.

Gr. Lagos

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan