Wat zien ik nu...???

Het gaat gewoon om iemand die er met de naam de blacktiger van hier (enzo) vandoor gaat.
Er circuleren al langere tijd images rond met zijn naam eraan, terwijl die niet van zijn hand zijn.
Gezien ik dat wel als zeer twijfelachtig durf te bestempelen, zou ik er absoluut niets mee gaan doen (met die images).
Je weet namelijk nooit wat er nou weer voor ongein in kan zitten.
Want het zou de eerste keer niet zijn dat er mensen zijn die dubieuze zaken uitbrengen onder de bekende naam van een ander.

Aangezien ik zelf niet over een dream beschik (ga er ff vanuit dat het om een dream image gaat), en niet de capaciteiten bezit om een image geheel te ontleden op zoek naar kwalijke code, kan ik niet hard maken dat er iets met de image mis is.
Maar dus gezien de diefstal van de naam, weet ik eigenlijk al genoeg.

Dit zijn images van Black Cannon een of andere italiaan,
Heeft hier een image samengesteld, gebaseerd op die van Tiger. Heeft ook bv RuCannon etc. Images zijn zeer gewaardeerd!!!!
Kijk maar eens op Satindustry.

Sommige images met veranderde emu's (zoals newcamd) zijn zo gewaardeerd, dat newcamd waarschijnlijk binnenkort niet meer publiek te verkrijgen is. Overigens worden die "gekloonde" emu's ook separaat aangeboden.

Maar ja er zullen altijd wel mensen zijn die de hobby kapot blijven maken.

@eend....

Die snap ik effe niet.

We bedoelen er mee te zeggen dat er helaas mensen zijn die bestaande dingen (images, emu's, e.d.) nemen en er iets aan toevoegen, weghalen of zo en ze dan onder een andere naam beschikbaar stellen. Zonder toestemming van degene die het oorspronkelijk gemaakt heeft.

Dit heeft geleid dat b.v. newcamd straks mogelijk niet meer publiek te verkrijgen is. In dit geval waren er steeds meer mensen die newcamd aanboden met volledige keys etc. zonder dat het newcamd-team daar toestemming voor had gegeven. Overigens hadden ze die toestemming nooit gekregen.

Zo ook met images. Bepaalde images worden "verbouwd" en onder een andere naam aangeboden. Bij sommige verbouwde zie je dan staan: based on ....

Helaas daar het niet legaal is zal dit altijd zo blijven en dat is heel jammer....het betekent gewoon geen respect hebben voor je mede hobbyist dus teren op andermans roem....

Thanks too the goodguyssssss

Zo is het Pikkie.

We hebben vanavond met de maker van Newcamd gesproken en die is echt helemaal p.o. (kwaad). Eerlijk gezegd kunnen we hem begrijpen en geven hem nog gelijk ook. Het gaat hem m.n. over het aanpassen van images en newcamd (keys erin stoppen, e.d.).

We denken dat het beste is de zaak even te laten rusten en wat ons betreft vooral niet die "fancy" images gebruiken. Zodra niemand ze meer gebruikt, is het snel daarmee gedaan (zachte dood). :biggrin:

Nou ik kan je wel vertellen dat ik een tevreden Newcamd gebruiker ben, en ik het me niet voor kan stellen dat er geen publieke updates meer zullen komen...

Zo iets moois, moet gewoon publiek blijven!

GR Fred.

Ik denk ook wel Fred dat ze plubliek blijven, maar kan me goed voorstellen dat ze pist zijn ..

Een ding wat we kunnen doen is de makers blijven steunen...

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan