Ik ga toch eens een keertje "Crossposten" normaal doe ik dit niet, maar er is toch iets wat ik even wil weten en onder aandacht wil brengen!
In het draadje van Format C: dat het uit is met zijn vriendin, staat de onderstaande quote...
Nou wil ik dus ook eventjes hier in de computersectie hebben, omdat het daar mee te maken heeft, en niet iedereen nog dat draadje leest.
Ik wist niet net zoals @Bigfoot daar ook al zegt dat je woonplaats vast hangt aan je ip?
Dus kortom wat hangt daar nog meer aan vast?
Ik vindt dit leuk meer, want kun je ?berhaupt nog wel persoonlijke gegevens op je pc zetten, gezien ook de filmpjes die je daar in die topic ziet, want die meiden doen dat niet bewust, maar dat doet er even niet toe.
In het draadje van Format C: dat het uit is met zijn vriendin, staat de onderstaande quote...
Originally posted by freggel1
Maar even een vraagje aan de rest hier, want ik zie iets wat ik deze week al een paar keer meer gehad heb!!!
Bij de tweede link die bij de posting van kip staat ( http://www.true-babes.com/viewclip.php?id=356 )
Daar staan advertenties waar plaatsnamen bij staan, en zoals deze week als eens meer gebeurde bij mij met zulke links, staat daar mijn eigen woonplaats bij!!!
Ik vindt dit g??n toeval meer...
Is dit iemand anders ook al eens opgevallen, want het snuffelen in andermans pc wordt erger en erger vindt ik
Nou wil ik dus ook eventjes hier in de computersectie hebben, omdat het daar mee te maken heeft, en niet iedereen nog dat draadje leest.
Ik wist niet net zoals @Bigfoot daar ook al zegt dat je woonplaats vast hangt aan je ip?
Dus kortom wat hangt daar nog meer aan vast?
Ik vindt dit leuk meer, want kun je ?berhaupt nog wel persoonlijke gegevens op je pc zetten, gezien ook de filmpjes die je daar in die topic ziet, want die meiden doen dat niet bewust, maar dat doet er even niet toe.