We zijn er weer.:)

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.262
Punten
113
Leeftijd
61
Beste mensen.

Na een hack op de vorige server had ik uit veiligheidsoverwegingen het forum tijdelijk gesloten, in afwachting van reparatie door de hoster.

Dit is echter niet gebeurd en de server raakte hoe langer hoe verder gecompromitteerd. Daarop is besloten Satellite Fun te verhuizen naar een andere server.

We waren gelukkig voorzien van een backup dus bij deze zijn we weer terug, vanaf het punt dat we op de 20e ('s nachts) het forum gesloten hebben, zonder verlies van files of gegevens dus!:)

Een server verhuizing kan echter altijd nog wel eens iets vreemds met zich meebrengen, dus als er iets niet of niet goed mocht werken of onvolledig zijn, laat het ons gerust weten in het Kwaliteits en Ideeënbusforum.

Goed werk BT, zal je wel weer de nodige slaapuren gekost hebben.

Hartelijk dank.

Multispeed

Viel wel mee, alles bij elkaar nog geen 2,5 uurtjes. Backup van de database trek ik in 5 minuten. Backup van de hele site in 10 minuten en dan nog downloaden.

Het uploaden duurde een half uur, accountje aanmaken, mysql database enzo, finetunen etc. nog geen uurtje... aldus nog geen 2,5 uur.:)

Viel wel mee' date=' alles bij elkaar nog geen 2,5 uurtjes. :)[/quote']
Kan best zijn dat het meevalt. Het zijn toch weer uren die je anders had kunnen besteden, samen met jou gezin ofzo even naar een carnavalsoptocht oid, want in Limburg heerst dit zeker zo hard als hier in Brabant. ;)

Maargoed, onze Tiger kennende zal het niet zonder een vloek en een zucht gegaan zijn ( terecht! ) , en loopt het forum door deze inzet weer als vanouds.

Bedankt!

Geweldig goed werk BT!

Thanks!

Ik kan ook op de "normale" manier weer inloggen.

Ik wil middels deze ook speciaal Freggel1 bedanken - die jarig is!-, die me heeft geholpen om via een speciale link toch op dit board te kunnen komen (via het Duckfiles Forum heeft Freggel1 me dit uitgelegd), jongens, jullie zijn GEWELDIG!

Groetjes,

Bones

Freggel1, maak er een fijne avond van!

En nu zo'n opsporingsbericht ála clone dreambox en we gaan met een knokploeg een paar hackers hakken.

Ps. is de funbank nog intact? Die willen ze natuurlijk leeg roven.

;)

Nr.10

Hoi Nummer10!

mijn 66 cents staan er nog op.

Was gezellig bij het zwembad in Overschie! Ook je foto's waren mooi!

Groetjes,

Bones

Hoi Nummer10!
mijn 66 cents staan er nog op.

Was gezellig bij het zwembad in Overschie! Ook je foto's waren mooi!

Groetjes,

Bones

Het was zeker gezellig, maar ik vond het ook nog leerzaam.

Dus volgend jaar gaan we ermee door.

;)

Nr.10

Inderdaad het werkt weer, snappen doe ik het niet helemaal eerst was het vanmiddag terug om een uur of drie.

Toen ik later weer wou inloggen stond er weer site is aan het verhuizen.:huilen:

Wordt de site nu gehost door "Hosting Fun" :lol:

Maar BT klasse dat het weer werkt.

Bedankt allemaal mensen, fijn om die steun zo te lezen.

@Aart44: De terugval kan liggen aan een DNS cache in de pc, dat moet vanzelf over gaan. anders via een command prompt eens ipconfig /flushdns doen dat wil ook nog wel eens helpen.

Wat ik zelf nogal irritant vond is dat een Amerikaans DNS systeem als OpenDNS (voor iedereen gratis te gebruiken) sneller geupdate was dan mijn eigen Telfort.:)

Er wordt momenteel niet gehost door Hosting Fun. Dat was eerst wel de bedoeling maar vannacht op het laatste moment heb ik me bedacht.

Reden daarvan is dat ik de ruimte die ik tot beschikking heb toch liever voor m'n klanten gereserveerd hou en een link naar de zaak vanaf een andere server, googlematisch voor het bedrijf gunstiger is dan een link vanaf je eigen server.:biggrin:

hoi,

fijn dat het weer terug is.

was wel lastig als je nieuws wou posten en dat niet kon.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan