Web browser voor DM800?

H

hervemedia

Hallo,

ik ben op zoek naar een web browser voor de dreambox! Weet iemand of er zo'n plugin beschikbaar is voor de Enigma2 image of zou ik alles zlef in Python moeten coderen?
Eerdere pogingen met QT-browser en Diabolus hebben jammer genoeg gefaald...

Alvast bedankt!

webbrowser.... wat bedoel je. Die zit er toch standaard in als plugin, tik in je browser maar eens het ip in van je box. Wel eerst even via het menu-applicaties je webinterface even goed configureren.

de bedoeling is om via de dreambox html-content te kunnen afbeelden op het TV-scherm en direct via de dreambox op het internet te gaan zonder een PC te moeten gebruiken.
bestaat er hiervoor iets?

Ah ok. We dachten even dat je de webinterface bedoelde.
Je moet op zoek gaan naar de webbrowser plugin.
Emanuel heeft er een gemaakt en heet qt-webbrowser. Je zult die naam niet in de plugins terugvinden. We dachten dat de laatste versie heet: enigma2-plugin-extensions-webbrowser_0.1.20.1_mipsel.ipk

Echter de qt webbrowser is weliswaar een webbrowser maar erg makkelijk is die niet en bovendien zeker geen vervanging van de browser op je PC. Je moet maar eens op zoek gaan en dan (be)oordelen....

zoals eerder gezegd was QT web browser gefaald...
zou het mogelijk zijn om een web browser op een andere manier in de set-top box te integreren? Ik dacht ergens iets over cross-compilatie te hebben gelezen, kan dit helpen om een browser in de OS van de box te steken?

Of het je met cross compiling zal lukken weten we niet. Echter je moet niet te snel opgeven. QT mag dan wel gefaald hebben bij jou maar het werkt bij sommige andere mensen wel. Wellicht overwegen om eens te zoeken bij wie het wel werkt en met hem/haar in contact te treden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan