web design

T

the matrix

Gebruik al geruime tijd WEB! Pro extended, ben er best tevreden over.

Toch zoek ik vanwege wat onhebbelijkheden van dit progje een vergelijkbare makkelijke Web design programma
Eisen :

- Eenvoudig
- WYSIWYG
- FLASH included
- Snel te bedienen
- NL (geen must maar wel makkelijk)

Wie heeft een geste??

Ik hoorde dat coffeecup eenvoudig zou zijn, maar ik weet niet of dat flash embedded is.

gevonden gedownloaded en geinstalleerd, met flash maar zover ik het in de gauwigheid heb kunnen bekijken geen WYSIWYG en van HTML code snap ik geen f*ck en ben te beroerd om dit te leren.

ik zoek verder

Coffeecup werd door Computer Idee als tip gegeven en dat is toch een blad voor beginners.
Heb het hier eens geinstalleerd gehad, volgens mij kun je daarin gewoon met tekst je pagina's maken en zet ie dat zelf om naar html code.
Maarja, is weer een tijd geleden dus ik weet het ook allemaal niet zo precies, ding is hier al lang weer van de hd af.
Hopelijk vind je nog iets handigers.

ben nu aan het stoeien met ezypage en dat begint er een klein beetje op te gelijken.

Moeilijk is tie niet en het voordeel is dat je de de fotoos kunt slepen waar je wilt.
Nadeel is dat ie door een ander programma gemaakte pages niet inleest

Dreamweaver heb ik net ook eens bekeken maar dat is net "OFFICE" 95 % ballast en 5% nuttig gebruik, en daardoor niet simpel .

Maar ja het is wel een mooi pakket.
Ik stoei verder

Troep en nog eens troep,

Jammer nog steeds geen echte goede HTML WYSIWYG editor gevonden

ik werk al jaren met dreamweaver, je moet alleen niet de laatste gebruiken, die gewoon veels te langzaam is MX en de versies daarvoor, je kunt zowel tussen de source (html) als 'design view' bijken (wysiwyg)

ik heb Flash altijd afzonderlijk gebruikt, uiteindelijk kun je veel meer met afzonderlijke programma's, die laatste heb ik onder de knie gekregen in 10 uur (zonder koffiepauzes ;) ) en toen kon ik al wat aardigs maken (wil wel een demo'tje publiceren als je niewsgierig bent)

dus Flash & Dreamweaver MX (of versies daarvoor)

Je kan ook de basis maken in web pro, en daarna bewerken in frontpage. Zo kan je ook de lange code weghalen die web pro in de html zet :)

Op zich heb je gelijk alleen is het verdomd jammer dat wanneer je in WEB een opzet gemaakt hebt en deze daarna in Frontpage bewerkt en dus opnieuw saved dan is de page daarna niet meer in te lezen in het simpel programma Web,

Nu heb ik geen moeite met frontpagge of dreamweaver of welk pakket dan ook.

Maar ik moet een zo simpel mogelijk programma hebben en daarin een webdesign maken vooer iemand die daarna zijn web page zelf kan onderhouden.

Web! Pro werkte uitstekend maar wordt niet meer ondersteund, sinds de upgrade naar explorer 6 en de eerstvolgedn update hiervan , weigert dit pakket dienst.
(Nu kan ik de upgrades en updates van explorer elimineren maar dan is mijn systeem zo lek als een mandje en dat wil ik ook niet)

Deze is opgevolgd door Web Pro extended en die werkt bijna!
Er zitten veel bugs in, zo kun je de foto's alleen verschuiven in het visuele gedeelte kom je daar buiten dan ben je de klos,

Zo ook moet je diverse malen klikken om de juiste frame te kunnen bewerken. Ook dit heeft te maken met het visuele gedeelte.

Als je deze beperkingen weet dan is het te omzeilen maar absoluut niet geschikt voor onderhoud.

Vandaar

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan