webcam en vastleggen

S

satderk

Stel , ik ben met iemand aan het webcammen,kan ik dat ook vastleggen (opnemen)?

En hoe werkt dit ,heb ik een progje daarvoor nodig?

Derk

Webcam als beveiligingsmiddel

Natuurlijk is beveiliging in deze roerige tijden een belangrijk onderwerp voor vrijwel elke ondernemer. Steeds meer bedrijven maken gebruik van cameratoezicht in de ??n of andere vorm. Met een beveiligingscamera kunt u uw magazijn, garage, kantoorruimte of achterdeur in de gaten houden. U kunt de beelden direct bekijken of later consulteren wanneer u vermoedt dat er iets aan de hand is geweest. Een videobewakingssysteem is overigens wel prijzig. U kunt echter eenvoudig beginnen door gebruik te maken van een webcam. Lees hier meer over het toepassen van een webcam als beveiligingssysteem.

Meer van dit staat hier te lezen.

En hier staan een paar progjes die er voor geschikt zijn.

En de volgende vraag is:

Ik heb een filmpje, opgenomen met de webcam. Hoe kan ik dit posten op inet? zodat de hele wereld het ziet? :biggrin:

G

Is dat niet gewoon uploaden naar bijvoorbeeld Yousendit, en daarna de zogenaamde download link die een ander dan zou moeten krijgen waar je het naar toe gestuurd hebt, als url gebruiken?

Ik weet het ff niet zeker maar volgens mij staat er op veel sites zoals bijvoorbeeld uuuhhhh, putfile ofzo, de mogelijkheid om zoiets naar hun te sturen?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan