website op zoekmachine plaatsen

D

dedoele

Ik ben al de ganse dag bezig om mijn website via een zoekmachine snel bereikbaar te maken, voor de mensen die trefwoorden gebruiken, dan kunnen ze meteen op verschillende sites terecht komen.

Ik heb mij al bij verschillende sites proberen in te schrijven, alleen bij deze sites kan ik geen trefwoorden invullen, en een beetje uitleg over de site.

Wie weet waar ik deze info gratis kan plaatsen, zodat de mensen mij snel terug kunnen vinden op google en msn, en andere!

laat iets weten,

mvg,

jochen

Google heeft een heel programma opgebouwd om te bepalen of een site de moeite waard is of niet.
Een site die vol staat met trefwoorden om zo het aantal treffers te verhogen, werd vroeger al snel hoog gewaardeerd.
En dus ook snel in de zoekresultaten opgenomen.
Tegenwoordig werkt dit (al een tijd) niet meer, als je je site volzet met trefwoorden, word je eerder afgestraft.
Als je deze trefwoorden dan ook nog in dezelfde kleur zet als de achtergrond, word je zeker afgestraft, want dan doe je dat alleen maar voor de zoekmachines.
En die trappen daar dus niet in.
Metatags, zoals D-SQUAD al aangeeft zijn het juiste alternatief voor trefwoorden op je pagina.
Wat nog beter werkt, is zorgen dat er veel links naar je site worden gelezen door de zoekmachine bots.
Wanneer er veel over je geschreven word (inclusief links), betekent dat dat je site gewaardeerd word en daarom interessant is om op te nemen in de resultaten van zoekmachines.

Die metatags pagina is leuk voor de informatie.
Maar onderaan de site kun je zien dat het daarbij wel om een bedrijf gaat die er een business van gemaakt heeft om jouw site (uiteraard dus tegen betaling) hoog in de resultaten te krijgen.
Die gaan natuurlijk niet op hun site exact vertellen hoe ze dat doen dus wat je van die site krijgt is een lokkertje.

Uiteraard zijn er veel meer tips om hoog in de resultaten te komen, daar is ook wel genoeg over te vinden op het internet.
Ik denk niet dat je daarvoor bedrijven moet gaan inhuren tenzij het ook om een echte commerci?le site gaat en elke extra bezoeker gewenst is.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan