Websites!!

X

Xando

ik ben gek van websites maken enzo

ik heb een goeie vriend die gespecialieseerd is met bouwen van websites

ik heb immer met hem eigen chatbox gehad en eigen Streamplayer online gehad en Flashplayer's

we hebben ook eigen webhosting gehad en eigewn forums

maar nu is hij geimigreed naar AMERICA denver

maar ik wil hier mee door gaan maar ik heb er niet echt zoveel verstand van

want ik was meer beheerd en ik onder houde het allemaal en hij bouwde het op en bedachten samen ideeen

Heeft is er iemand die , de Qualyteiten heeft van het op bouwen van chatbox etc en die websites kan bouwen . en die serieus er op in wilt gaan ??

en die samen wilt werken met mij ???
meldje dan bij mij

want er zijn al bedrijven en instandies die ons hadden gevraagd om sites te bouwen voor ze .. daar is grof geld mee te verdienen

als er iemand is die met mij wilt werken en die mij kan laten zien wat ie kan . dan kan ik die bedrijven bellen .voor hun te werken .

in totaal is er een zeer bekende WEBSITE over gebleven en die is wereld beroep . je gelooft het of niet maar de WEBSITE http://www.tmf.nl .is Gemaakt door mij goeie vriendt . ik heb ideeen en moeite er mee in gestoken . toen hij verhuisde naar denver heeft iet mooie cent er aan over gehoude en ik ook trouwens. en wij hebben de hele tmf gebeuren uit geven en ander colega's die nu immer alles bezitten . maar de site bestaat al een aantal jaren . en de laaste 2 jaar zijn wij het niet meer in bezit, en af en toe word er aan mij gevraagd om een en ander te veranderen aan de site of te onderhouden , maar steeds als ik me in log krijg ik de kriebels , dat we zo v er zijn gekomen en daarom is de reden dat ik nu ook verder wil gaan en geef eerlijk toe dat ik niet echt veel verstand heb van bouwen van sites enzo

hoop dat hier iemand op zal reageren ,

en ik hoop het liefst BLACK TIGER , want ik ken het niet alleen van duckfiles maar ik ken hem ook al best wel lang persoonlijk . en ik weet dat hij ook nog al handig is met zulke dingen DUS .... ????

hoop gewoon dat iemand is die met mij samen mijn droom kan uit laten komen ,

GROETJES XANDO

@Xando, gelieve even op te letten waar jij je vragen steld.

2 maal computer in algemeen.

ja sorry . Stom van me . ik ben nogal met vele dingen bezig dus van daar :biggrin:

sorry voor het overlast

Tja, zoals je bekend is heb ik het druk met andere dingen. Ik kan wel een en ander van onderhoud etc. maar in websites bouwen ben ik helaas niet echt iemand die van originaliteit barst, beter gezegd, ik flans maar wat in elkaar en ben al blij als ik het achter de rug heb.

Een chatserver heb ik overigens wel draaien, maar belangrijk daarbij is dat je ook voldoende gebruikers hebt en gezien de enorm gestegen populariteit van bijv. MSN is de populariteit van chatservers sterk gedaald.
Een chatsite is weer iets anders, daar is nog wel interesse in dat klopt, maar dat werkt ook grotendeels anders.

Verder heb ik geen flauw benul van zaken als Flash, Java en PHP dus ook daar kan ik niet verder mee helpen.

Ik weet overigens al lang dat er leuk geld mee te verdienen is, ik heb namelijk een goede vriend die een kei is in het programmeren van php bijvoorbeeld, die maakte vroeger al complete websites, en niet met Frontpage of zoiets, maar gewoon in kladblok (notepad) van windows en dat zag er fantastisch uit.
Doch ook hij heeft het helaas te druk en heeft zijn eigen klanten al waar hij genoeg mee verdient.
Dus ik wil best wel iets helpen, alleen zou ik niet weten met wat of hoe.

uhm ik heb vernoemen van die vriend van mij dat het alle teks en uit leg van internet haalde , het bouwen van site's en uit leg over werken php en flash etc. maar ik heb net nog gekeken of ik die teks ergens kan vinden maar tot nu toe heb ik nog niks kenne vinden MISCHIEN!! dat jij wel teksen kan vinden . en maybe via anderen of zo leuke en simpele progjes kan uit halen

ik heb mijn ook al aan gemeld bij een WEBHOSTING voor een eigen 'www' adres te krijgen . maar ja heb nog een probleem , moet een severtje hebben om de geheel Webhosting te kunne laten draaien, aan gezien ik van af volgende week nogal grof geld ga verdienen door in middels zwart te werken , zoals je weet ben ik van beroep de diplomeerde stratenmaker ik heb mijn papieren en dus ik heb nogal een groot werk je gekregen en dan praat ik over paar duizend euro, maar ik wou mij dus een nieuwe pc bouwen en en aparte tower maken als sever zoals jij dat hebt en dan ook linux er op te zetten ,

maar nu kan ik niet met linux om gaan . wou ik vragen of jij mij zo beetje je de weg wijs kan maken om te werken met linux en of jij dan ook het geheel draaiende linux te onderhouden , met namens problemen op lossen enzovoort

maar ik bedoel serieuse sever niet alleen voor site's en chatboxen te laten draaien maar ik bedoel webhosting en FTP . waar mensen al dus muziek films enzvoort daan kunne halen en om ook een eigen E-mail severtje te laten draaien ,

wat nog meer mogelijk is met een sever weet ik niet . maar dat weet jij vast wel , nou ik hoop je iets meer G?informeerdt te hebben ?

en hoop dat je ook immers bereidt bent om mij te helpen en om samen te werken . en mischien kun jij nog een aantal mensen die intressen hebben en die ook nog veel hoeven te kunne maar alle beetje helpen he ?

Groetjes Xando

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan