Weer MR

M

moza

Ik heb eigenlijk zowat alle topics gelezen over dit onderwerp, maar kon eigenlijk niet vinden wat ik zocht..

Ik heb eigenlijk een vraagje..Ik heb een MR gekocht, nu is mijn vraag...moet ik er Keys inzetten ofzo?..Ik bedoel ik kom geregeld bij de Fun file een bestandje tegen, wat de MR-keys zou bevatten...Is het de bedoeling dat ik die op een fun programmeer,en dan in die Cam stop zodat die 'nieuwere' keys in mijn Cam komen?.

En hoe zet ik die Keys op mijn kaartje..

Ik lees nammelijk over het wel of niet open op Thor en Sirius...maar hier is het nog steeds donker..

(het is een MR 1.055 met Loader 1.0)

Bij voorbaat dank

m.v.g.
Frans..

het is niet nodig kyes updat het gaat allen om niewe provider die je wilt zien ,in de mr1.055 zit alle kyes in
en voor thor gebruik tita card sirus niet nodig het gaat zo open
keys manually for cabo and polsat
grtz roufa!

Inderdaad als je die versie hebt staan alle keys er al in,, maar sinds de dag dat je deze erop hebt gezet moet je dus wel zelf alle keys die dan veranderen er zelf inzetten,, is eigenlijk alleen maar polsat tot nu toe volgens mij.

Maar je kan inderdaad ook de key file van bv Xamuh erin gooien dan is die ook weer up to date.

Maar aangezien polsat soms wel 4 X per dag veranderd moet je die er met de hand in zetten.

Hoe,, ga ik hier niet uitleggen want ben bang dat ik dan weer een foute posting doe lol.

Maar breng eens een bezoekje aan satdudez,, lees onder de Cam section daar eens goed de sticky postings,, daar staat precies hoe en wat je moet doen.

Trouwens ,, als ik het goed heb werkt ticket niet met de Mr.
Schijnt een bugje te zijn en word opgelosd met de volgende nieuwe software update.

Maar dat los je gewoon effe op met een fun 6 in 1 file erin te douwen. :)

Nee...krijg het niet voor elkaar..ik krijg volgens mij niet meer als ik al kreeg met m'n tot MM omgeprogrammeerde ucas met P 1.09..

Ik heb wel beeld als ik het kaartje eruit haal..

Of ik krijg de juiste files maar niet, of ik doe iets gigantisch verkeerd..

Ik zal even uitleggen wat en hoe ik het doe..

Ik heb gewoon 'volgens' mij de laatste files van X***h...daar zie ik eigenlijk maar 1 file die volgens mij voor de MR is, de andere daar staan namen van ontvagers bij..

Ik gebruik de master burner, kies dar voor Quick, kies een flash (mickey 4.4) die ik op de PC had staan, en kies voor die hex file..
Ik heb dan gewoon hetzelfde als ik normaal zonder die MR had..

Help...wat doe ik fout?.

( ik had op die site van Sat dudez willen kijken..maar moest me eerst registren, krijg netjes 'n mail, waarin de link geactiveerd word...maar klik ik daarna op dat forum..moet ik me weer inloggen,en dan klopt pass/user niet?..)

Even een ander vraagje...heb je voor de MR minimaal een Fun 5 nodig?..of moeten de kanalen op de Thor ook open gaan met een Fun 4?.

De kanalen op de Thor gaan niet open met een MR wel met een MM voorzien van Penta 1.11 Conax.

Cya ...

Originally posted by The Green Hornet
De kanalen op de Thor gaan niet open met een MR wel met een MM voorzien van Penta 1.11 Conax.

Cya ...

The Green Hornet
voor mr je moet een Titanium card voor conax doet het perfekt
voor mr twee of een fun card 6 heb je nodig voor programeren
grtz roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan