Weer nieuwe pc?

Kilroy

Addicted Member
Waarderingsscore
1
Punten
0
Leeftijd
15
Bij de aldi, en hoe doen ze het?
Uit de folder, komende week, voor 599 pleuri.
Titanium entertainment-pc, intel dual core, met Vista erop!
En de andere toeters en bellen.
Dus wie zich geroepen voelt!

Grtz.

be niet zo aldi gevoelig moederbord en andere componenten schijnen allemaal iets minder te zijn,dit heb ik van 3 kennisen die er een van de vorige aanbieding hebben schijnen alleen maar problemen te hebben met vast lopers en crasjes ik schrijf hier wat ik hoor ik heb zelf geen ervaring met aldi
gr frans

Aldi=Medion. Je moet er een beetje goed mee uitvallen. Het is uiteraard geen Asus materiaal ofzo, dat klopt. Maar ik ken ook mensen die er jarenlang prima mee kunnen werken.
Een en ander is wel wat trager dan als je wat meer kwalitatiever materiaal koopt maar dat mag de pret niet drukken, qua prijs zit je immers ook een stuk lager en dat moet toch ergens vandaan komen.

Inderdaad het is geen A klasse spul soms hebben ze wel de A klasse merken spullen erin maar dan met uitgeklede Bios en dergelijke en de moederborden die wil je echt niet alles op het board en dan ook echt alles, ik zag er laatst 1 waarbij zelfs het geheugen op het board zat klaar ben je ermee en geen extra sloten.

Nou wizzard, voor hele volksstammen is het prima spul.
En inderdaad, zoals je zegt zit er veelal A-klasse spul in, en is dus betrouwbaar.
Ik heb er nog geen klachten over gehoord.
Echter zoals vele anderen maak ik mijn pc's ook zelf, maar als je dan allemaal top-klasse componenten neemt en de calculator neemt weet je dat je een heel ander bedrag krijgt.
Resumerend is het voor velen die niet zelf bouwen een aantrekkelijk aanbod.

Grtz.

Je hoeft niet allemaal top-klasse componenten te nemen, maar gewoon al eens een Asus moederbord bijv. wat betere geluidskaart ofzo, ik heb het eens nagerekend, maar deze systemen zijn ook zonder monitor, en dan valt het best wel mee hoor als je de calculator erbij gaat nemen.
Dan zit je misschien 150 a 200 euro duurder. Maar dan heb je ook wel iets.

Maar het klopt wel wat je zegt, voor hele volksstammen is dit inderdaad een prima apparaat en voldoende om er een aantal jaar mee vooruit te kunnen.

Ik heb ook een Aldi computer die is al drie jaar oud.met drie jaar garantie
en ook een monitor van aldy.en die was ook bijna 3jaar oud.
ging voor een maand geleden stuk.
Gebeld en binnen zeven dagen een nieuwe 19inc monitor.
Dus wel goede service.
En ik heb een keer een defect op het moederbord gehad .Dat zijn ze na drie dagen bij mij thuis komen repareren.
peter

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan