- Waarderingsscore
- 796
- Punten
- 113
- Leeftijd
- 74
Ben voor de zoveelste keer weer opgelicht op MP.
Plaatste een bod op een AppleTv 4k 64GB incl verzenden 120? Staan diverse voor deze prijs te koop.
Deal was snel afgerond , werd nog met 5 sterren beloond , masr helaas geen reakties meer.
Naam en bankrekeningnummer werden keurig geaccepteerd.
Rekeningnummer en telefoonnummer waren door MP gecontroleerd.
Ik heb alleen een naam en bankrekening nummer. En een mogelijke woonpllaats.
Word hier toch wel even kribbig van.
Ik koop niets meer op MP op afstand, haal het voortaan op moet wel wachten tot het in de buurt is.
Geen enkel product is meer te vertrouwen .
En MP doet er helemaal niets aan. Alleen enkele constructies die ook frauduleus zijn.. G
Gelijk oversteken , geen verhaal bij het ontvangen van een lege doos , je hebt iets ontvangen vlgns MP.
en betalen na ontvangst idem. .
Kutzooi.
Maar weer asngifte van oplichting doen , wat weer op niets uitloopt.
Schandalig van hermandad , heb b.d. En bankrekening en naamdus adres kan zo opgevraagdcworden en de dader aangepakt worden.
1 agent is voldoende.
Wordt er ergens iemand in elkaar geslaan worden er 50 rechercheurs opgezet.
Pfffffffff
Plaatste een bod op een AppleTv 4k 64GB incl verzenden 120? Staan diverse voor deze prijs te koop.
Deal was snel afgerond , werd nog met 5 sterren beloond , masr helaas geen reakties meer.
Naam en bankrekeningnummer werden keurig geaccepteerd.
Rekeningnummer en telefoonnummer waren door MP gecontroleerd.
Ik heb alleen een naam en bankrekening nummer. En een mogelijke woonpllaats.
Word hier toch wel even kribbig van.
Ik koop niets meer op MP op afstand, haal het voortaan op moet wel wachten tot het in de buurt is.
Geen enkel product is meer te vertrouwen .
En MP doet er helemaal niets aan. Alleen enkele constructies die ook frauduleus zijn.. G
Gelijk oversteken , geen verhaal bij het ontvangen van een lege doos , je hebt iets ontvangen vlgns MP.
en betalen na ontvangst idem. .
Kutzooi.
Maar weer asngifte van oplichting doen , wat weer op niets uitloopt.
Schandalig van hermandad , heb b.d. En bankrekening en naamdus adres kan zo opgevraagdcworden en de dader aangepakt worden.
1 agent is voldoende.
Wordt er ergens iemand in elkaar geslaan worden er 50 rechercheurs opgezet.
Pfffffffff