Weer opgelicht op MP.

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Waarderingsscore
796
Punten
113
Leeftijd
74
Ben voor de zoveelste keer weer opgelicht op MP.
Plaatste een bod op een AppleTv 4k 64GB incl verzenden 120? Staan diverse voor deze prijs te koop.
Deal was snel afgerond , werd nog met 5 sterren beloond , masr  helaas geen reakties meer.

Naam en bankrekeningnummer werden keurig geaccepteerd.
Rekeningnummer en telefoonnummer waren door MP gecontroleerd.
Ik heb alleen een naam en bankrekening nummer. En een mogelijke woonpllaats.

Word hier toch wel even kribbig van.

Ik koop niets meer op MP op afstand, haal het voortaan op moet wel wachten tot het in de buurt is.
Geen enkel product is meer te vertrouwen .

En MP doet er helemaal niets aan. Alleen enkele constructies die ook frauduleus zijn.. G
Gelijk oversteken , geen verhaal bij het ontvangen van een lege doos , je hebt iets ontvangen vlgns MP.

en betalen na ontvangst idem. .

Kutzooi.

Maar weer asngifte van oplichting doen , wat weer op niets uitloopt.
Schandalig van hermandad , heb b.d. En bankrekening en naamdus adres kan zo opgevraagdcworden en de dader aangepakt worden.
1 agent is voldoende.

Wordt er ergens iemand in elkaar geslaan worden er 50 rechercheurs opgezet.
Pfffffffff

Dat is zwaar kl*te the matrix en het feit dat de bankrekening en het telefoonnummer geverifieerd waren door MP dan denk je dat je de verkoper ook kan vertrouwen. MP zou zich daarom wel wat meer mogen inspannen om de oplichters te achterhalen. Anders is die verificatie ook maar een wassenneus.   

Ik haal ook alles op en koop niks op afstand en is het een artikel uit het buitenland dan betaal ik het met Pay Pal.

Heb je hier het bankrekeningnummer al gecheckt? Met het doen van aangifte kan je hopelijk voorkomen dat andere ook worden opgelicht.

Ik vindt dat de banken iets meer mee moeten gaan werken, en de gegevens verstrekken van het rekeningnummer, kan rechtsbijstand niet helpen?
Anders blijven de oplichters bezig.

Dat is inderdaad zwaar klote.
Maar wel goed om te weten dat het "gelijk oversteken" van Marktplaats ook een wassen neus is. Misschien daar eens een klacht over indienen bij Kassa, dat die daar aandacht aanbesteden, want MP maakt er wel reclame mee dat je dan veilig bent.
Nou dus niet als een lege doos ook als acceptatie gezien wordt. Maar je hebt dus ook niets aan verificatie van en ander door MP als blijkt dat er gewoon niet geleverd wordt en MP dan te benauwd is om bijv. het account te blokkeren.

Ik denk dat als Kassa hier lucht van krijgt dat ze er wel eens wat vragen over willen stellen aan MP.

De oplichters blijven zolang bezig totdat ze een keer gepakt worden, dat wel. Maar tegen die tijd krijgen ze een lichte straf en niemand ziet nog wat van z'n geld of spullen terug.

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Terug
Bovenaan Onderaan