Weer prijs verhoging Canale Digitaal

Z

Zardos

Het Set Top Box-pakket wordt weer in prijs verhoogt.
Per 1 mei 2008 wordt het ? 10,00 duurder per jaar.
Het is natuurlijk per maand maar 84 cent maar het is de tweede
prijsverhoging van ? 10,00 waar geen enkele verbetering tegen
over staat.
Ik weet niet of de andere pakketen ook in prijs verhoogt zijn, volgens
mij is het een opdringen naar het basispakket.
Op de internetpagina van Canal Dig. staan nog steeds de oude prijzen.
Volgens mij weer zakken vullen, klein prijs verhogen waar niemand wat van
zegt, maar een paar duizend tientjes extra is natuurlijk ook niet mis.

Het is al jaren zo dat elk jaar het settop pakket per 1 Mei met een tientje omhoog gaat en dat is al enige jaren geleden bekend gemaakt dat dit zo gebeurt. Dit gaat net zolang door dat het settop pakket kan verdwijnen (SetTop gelijk aan Basis). Van oorsprong was het zelfs 15 Gulden ( 7 Euro) per jaar. En iedereen snapt dat deze Multichoice erfenis niet op te brengen was... Zeker nu de satelliet niet meer "de bron" is van digitale signalen, maar nog slechts "backup"... En bovendien daar hoor je niemand over klagen hier is dat de kabel inmiddels met nog meer verhoogd is... (van 5 jaar geleden ca. 20 gulden, 9 euro per maand, naar tegenwoordig zo'n 16 euro per maand) en daar klaagt niemand over...

dan word het 59.95 ?kan je beter het recreatiepakket gaan nemen is ook 59.95 gr jaap

Het recreatie set top box-pakket kost ? 45,--
Maar je kijkt toch in de winter meer tv dan zomers.
Als het dan zo verder gaat hebben over 5 jaar een
basis pakket
Afwachten hoe ze verder verhogen en wat ze nog
aan het pakket veranderen.

Alleen met het recreatiepakket heb je 's winters alleen maar Nederland 1,2 en 3, That'it.... Maar het is nu (afgerond) 5 Euro per maand. De kabel is minimaal en vergeet dat niet meestal 16 euro plus per maand. Daarmee blijft CDS voor een minimaal pakket nog altijd de goedkoopste en rekening houdend met al die FTA programma's hebben ze dan nog altijd de meeste zenders voor de laagste prijs... En pssst. Het recreatie pakket is niet 45 Euro(!)

Heb de brief hier thuis liggen.
" Met het Recreatie Set Top Box-pakket ontvangt u uw huidige zenderpakket voor het speciale tarief van ? 45,- per jaar. Een besparing van ?14,95 op uw abonnementskosten.
U kijkt van af het moment van aanmelden, tot het einde van de zomer, 21 september 2008. Na 21 september 2008 beperkt zich het zenderaanbod zich tot Nederland 1, 2 en
3. Dit gebeurt automatisch en u hoeft hier niets voor te doen. In het nieuwe jaar geniet u vanaf 21 maart weer van u zenderpakkket."
Activeringskosten ? 9,95, online of met de speciale bon ? 3,95.

Dus het hele jaar kijken met een Set Top Box-pakket kost vanaf 1 mei ? 59,95 en een
half jaar met het Recreatie Set Top Box-pakket ? 45,00 + ? 3,95= ? 48,95 en dan de
rest van de tijd alleen Ned.1, 2 en 3.

Volgens mijn zou een half jaar niet kijken ? 29,95 aan korting moet geven.
Maar ja, de personen die dan per hand je kaart aan en uit schakelt krijg hier waarschijnlijk
? 15,- per kaart voor of zou dit misschien toch per computer gebeuren?

Voor 11 Euro meer kijk je het hele jaar... Maar als je het kaartje alleen gebruikt voor op de camping en thuis via de kabel kijkt dan kun je die 11 Euro sparen ;-) Heb je net nog geen maandaboonnement voor bij de kabel. En... kun je de kabel 's zomers stopzetten??? Nee(!) Daar betaal je mooi 16 euro minstends per maand gewoon door(!).

Vergeleken bij de kabel daar in Holland, blijft het goedkoop natuurlijk, maar ieder jaar 10,- € erbij loopt toch wel op en wordt volgens mij op den duur "Basispakket".
Wilde ´ns kijken op de site van CD, maar is heel de dag niet in te komen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan