welk proggie voor Matrix reloaded

O

outlawbiker

Ik heb sinds gisteren een Matrix reloded cam en wil daar de software inzetten via een funcard 6.
Welk programma heb ik daarvoor nodig ?
Met CLaNZeRS MultiCam Loader Beta V3.5 loop ik vast.
Is er een alternatieve software of duidelijke gebruiksaanwijzing te vinden ?
Of wie heeft ervaring met software laden via de Funcard 6 ?

Thanx. Outlawbiker

geen programma nodig, gewoon 2 fun6 kaarten bakken kijk bij xxx daar staat alles netjes beschreven onder matrix reloaded

topic: MATRIX RELOADED Software mr1.04 etc
en zoek
Programing Matrix Reloaded ( MR ) for dummies by ahac
{editted by moderator}

De MR1.04 is perfect en ik je kan hem met 2 fun 6 of 3 fun 5 upladen, ik prog de funs gewoon met een USB proger
Ook kan je met een CAS proger de hele bin file er in zetten

Ik stuur je wat links in een PM

Gr. Lagos

ik bak mijn kaartjes met een mastera 3.
Moet toch lukken ?

Let wel op als je met Fun werkt dat als het hele proces afgelopen is de Humax niet de Cam herkent/activeerd, je moet hem dan eerst in een ander merk deco activeren voor dat de Humax hem accepteerd en herkend.

Of met een Ucas proger de complete Bin file er inzetten, let wel dat je een snelle pc gebruikt daar dat anders heel lang kan duren
ik met een 2.8 pentium 4 doe er ongeveer 15 min over.

Gr. Lagos

laat ik nu net geen UCAS progger hebben,alleen een magic progger.
Er schijnt verschil in te zitten heb ik vanavond geleerd.
Dat wordt er dus allemaal niet bijverteld bij een aanschaf van een cam.
Nou eens zien waar ik die UCAS progger opscharrel.
Kwa PC zit ik goed,slechts een P4 2600 Mhz.

Fijn dat er forums zijn !

Wat je op alle sites niet ziet is een stap voor stap handleiding.
Bijvoorbeeld het laden van de fun 6 kaart.
Er wordt overal zo sumier op ingegaan en dat is vragen om problemen lijkt me.
Het werken met een progger is over het algemeen een makkie als je de juiste "hardware" maar hebt.
Wat ik nu zoek is die stap voor stap handleiding hoe je met je fun 6 kaart de cam voor de eerste keer kan laden. Activeren in en andere receiver is simpel en geen probleem.
Dit heb ik thuis voorhanden:
1 matrix reloaded
1 funcard 6 AT90S8515A+24C1024
1 mastera 3

welke files moeten hier op hex of bin ?
heb ik de juiste software hiervoor ?
en kun je die laden met bv. chipcat of masterburner ?
is de funcard alleen bedoeld voor updates soms ?

Groeten en bedankt .
Outlawbiker

Schijnbaar is er een groot verschil tussen een recklame banner waar alle " dubieuze modules" getoond worden en mijn link hoe de MR te programmeren met de bijbehorende uitgegeven software.

Tja het kan soms raar gaan in deze wereld.

Outlawbiker ik heb je een PM gestuurd.

bij vragen zal ik je haarfijn uitleggen hoe en waar

als je gebruik kan maken van een laptop kun je de software er ook via de pcmcia sloten van de laptop indrukken...
Werkt hier nu perfect .upd file in de cam in iets onder de 30 sec.

staat redelijk duidelijk beschreven hoe die moet op matrix cam home pagina onder patching UCAS -> laptop.

Let er echter wel op dat dit alleen maar kan met een orginele matrix reloaded of een magic cam waar al een matrix Xilinx op staat (dus de magic cam moet dan al omgeflasht zijn naar matrix reloaded)

greetz Scotsman

Ook hier succes met het inladen met alleen de laptop. Op mijn Medion werd de DVB module niet herkend maar op de Toshiba Tecra op mijn werk wel. Domweg de handleiding gevolgd die op de reloaded site staat. Geen ucas programmer nodig.

Weer 45 euro uitgespaard....

Deep

Er wordt toch ook gesproken over een adapter waar de cam ingedrukt moet worden of zie ik het fout.?
matrix reloaded website en dan onder laptop.
Of drukken we de cam zo in het pmcia slot en laten we de software zijn werk doen.

1 welke versie van windows gebruiken jullie.
2 welke software om de cam te laden.
3 aanvullingen welkom.

@ outlaw biker:
PM met link is gestuurd.

Verder heb je geen adapter nodig. Wel moet je een beetje "geluk" hebben dat je laptop de cam herkent. Een Toshiba doet het zeker, een medion niet.

Ik draaide onder XP.
Je moet gewoon van die link een printje maken en die stap voor stap volgen met je vinger op het regeltje. Zo maak je geen fouten en neem je de rust om te patchen.

Deep

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan