Welke campingset is het beste/voordeligste?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
735
Punten
113
Leeftijd
59
Vandaag en afgelopen zaterdag eens mogen stoeien met een aangekocht setje van een zwager van mij,

Reden hiervoor is dat hij deze niet uitgericht en geinstalleerd kreeg...

Mij lukte het in eerste instantie ook niet, want ik vergat even naar de stand van de zon te kijken, en zag niet dat de tuin op het oosten lag. :stupid:

Maar nu ik hem thuis werkend heb, moet ik zeggen dat ik het een leuk setje vindt, alleen de prijs????

€375,-.

Vooruit er zit alles bij voor de beginnende satellietgebruiker, kabel met pluggen, een satfinder en een kompas...

Een kind kan de was doen zegt men. :biggrin:

Ohja ik het het hier over de "Adimo Jive"

Wel leuk die Adimo Jive,

Maar je moet wel de laatse firmware erin hebben, anders heeft het app. nogal wat kuurtjes...

http://www.algevex.nl/otadimo.pdf

Om de week is er een FW update beschikbaar, dus deze week de jive, en dan volgende week de jazz, enz enz. (volgens de dealer)

GR Fred.

Thanks voor de tip Fred.

Zwager komt hem komende donderdag ophalen, kan ik meteen even zorgen voor die update. ;)

Ik kreeg het in het boekje wat erbij zit niet gevonden, maar bij deze decoder moet net als bij de Dreambox de smartcard met de chip naar beneden in de kaartlezer.

Verder is nu ik alles zoals kanalenlijst erin heb zitten een leuk decodertje idd.

Zijn er eigenlijk al alternatieve firmwares oid voor?

Toch ook weer jammer dat hier zo goed als geen replies op komen, want er zijn nu lezers zat die info willen weten over spul als dit!

Ik heb nog een beetje verder gekeken naar deze decoder, maar wat betreft het upgraden naar alternatieve firmware denk ik dat er niet veel mee te doen is, want een compoort zit er niet op....

Wel kan deze decoder 2000 kanalen kwijt, en zapt lekker snel vindt ik.

als je naar de EPG gaat dan kun je kijken naar de huidige uitzending, de volgende, en met wat geduld tot het geladen is naar de rest van de week.

Terwijl je dit doet zie je de info van de uitzending met daarnaast aan de rechterkant een klein schermpje waar de uitzending die dan is te zien is, opzich wel geinig.

Door tijdsgebrek alhier, ben ik helaas niet toegekomen om te kijken of er ondersteuning is voor een rotor op de schotel of dit werkt, en of meerdere lnb's.

Het enige nadeel dat ik ondervonden heb, is dat de wok zelf wat zwakjes is in deze set, want de schotel zelf is van metaal, wat al begon te roesten, en de bevestiging die achter de wok zit is helaas van kunststof, waarvan ik denk dat dit weersgevoelig is, en dus verduurd, en met wat Nederlandse rukwinden dus ook zal scheuren of zal breken.

Dus wat dit minpunt betreft ligt de prijs dus veel te hoog.

Maar nogmaals de vraag, wat leuke "campingsetjes" zijn voor mensen die niet meer dan de standaard zenders willen kijken?

Want ?375,- voor deze besproken set is voor veel mensen een rib uit het lijf...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan