Welke CI cam voor Seca2 en satkaart?

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.292
Punten
113
Leeftijd
61
Beste mensen.

Voor een goede bekende wilde ik graag het volgende weten.
Welke CI cam kan deze jongen het beste nemen?

Hij heeft een Hauppauge WinTV Nova-CI-S satellietkaart voor in de pc. Uiteraard kan hij een Mediaguard of Aston module nemen, maar voor de toekomst wil hij toch liever een module die meer aan kan.

De gedachte was de Matrix Reborn, maar ik weet zelf niet hoe deze is met Seca2 en activering en updates.
Het moet dus een CI-cam worden, die op een originele officiele seca2 kaart van C+ zowel de activatie, alsook updates kan ontvangen en waarop e.e.a. goed werkt.

Welke CI-module kan hij dan het beste nemen?

Alvast bedankt voor het meedenken!

x cam die werkt goed.
ik heb nog filmw er in 103.
die doet het goed.
ook met zijn up van canaal+

Welke systemen kan met nog meer aan met de Xcam?

Nou het meeste wat ik daar zie zijn banners, links en informatie over de Magic Trance, zo vlug kon ik over de X-cam niets vinden het is nogal erg onoverzichtelijk (mijns inziens).
Maar toch bedankt alvast voor de informatie!
Ik zie net bij Cardwriter dat de X-cam een FreeX module is eigenlijk? Da's wel nice natuurlijk.

Niemand die iets meer kan vertellen in dit verhaal omtrent de Matrix Reborn ofzo?

als je op deze site zit dan moet je naar de forum gaan en dan naar beneden daar staat de xcam daar kun je alles weg halen.
altijd de nieuwste files
ik hoor het wel

ik adviseer de Matrix Revolution Module.

Deze wordt prettig ondersteund en de meeste coderingen van dit moment zijn moeiteloos te "onderscheppen"

Nog beter is een dragon CI maarrrrrrrrrr die is 2 keer duurder .

Of deze modules ook in de toekomst " werken" met de komende "hacks " blijft altijd een vraag.

Let wel dat de dragon module niet in alle recievers werken.

Zo heb ik dus aan de dragon CAm een miskoop omdat die niet in de Xtreme aan de praat te krijgen is.

Dez module ligt nu te wachten op betere tijden of een nieuwe eigenaar.

Thanks voor de info. Ja hij zal natuurlijk wel moeten samen kunnen werken met die DVB-S pc kaart.
Ik zal de informatie doorgeven. Thanks!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan