S
seeyou
Beste forumlezers,
Ik wil graag een nieuwe decoder mdie satalite en digitenne kan ontvangen. Ik woon op dit moment in Frankrijk en beide technieken worden nu ondersteund. Alleen heb ik nu toevallig een schotel op mijn dak en bij de volgende verhuizing zal deze er niet opzitten.
Ik heb me een beetje wegwijs gemaakt maar wat een mogelijkheden. Ik wil het volgende:
1 ontvanger die het volgende kan:
- digitenne en satalite ontvanger
- Het mogelijkheid om via het netwerk tv te kunnen kijken
Is deze mogelijkheid wel? Ik wil dus als ik boven ben via de satalite ontvanger beelden ontvangen die via het netwerk naar mijn computer boven wordt gestreamd
- Een betrouwbaar merk
- USB voor het opnemen van tv programma's -> het liefste ook via het netwerk.
Alvast mega bedankt voor het advies
Ik wil graag een nieuwe decoder mdie satalite en digitenne kan ontvangen. Ik woon op dit moment in Frankrijk en beide technieken worden nu ondersteund. Alleen heb ik nu toevallig een schotel op mijn dak en bij de volgende verhuizing zal deze er niet opzitten.
Ik heb me een beetje wegwijs gemaakt maar wat een mogelijkheden. Ik wil het volgende:
1 ontvanger die het volgende kan:
- digitenne en satalite ontvanger
- Het mogelijkheid om via het netwerk tv te kunnen kijken
Is deze mogelijkheid wel? Ik wil dus als ik boven ben via de satalite ontvanger beelden ontvangen die via het netwerk naar mijn computer boven wordt gestreamd
- Een betrouwbaar merk
- USB voor het opnemen van tv programma's -> het liefste ook via het netwerk.
Alvast mega bedankt voor het advies