Welke Decoder

W

wilco.v.dijk

Hallo

Ik ben nieuw hier en ik weet nul komma nul van satelite ontvangers.

ik zoek een ontvanger die ik op de camping wil gebruiken, waar ik nederland 1,2,3, rtl4,rtl5,sbs6,veronica en eurosport mee kan ontvangen.
een schotel en digitalekop heb ik al, maar wat voor een ontvanger moet ik aanschaffen.
wie wil mij hier in adviseren

groeten,

Wilco

Ik zou niet meer met officiele Seca ontvangers gaan rommelen. Er zijn zat andere goede ontvangers die momenteel echt goedkoop zijn.

De prijs van sommige Ucas ontvangers ligt volgens mij nu zelfs net boven de 200 euro ten op zichte van 350 euro voor een Philips seca bak.

Als het echt voor op de camping is en niet om mee te hobbyen maar wel een goede ontvanger die je eventueel later ook thuis kunt gebruiken zijn er diverse goede keuzes.
Persoonlijk zou ik dan waarschijlijk voor een Ucas ontvanger gaan zoals de @sat9500 of de Xtreme.
Maar er zijn ook nog wel betere alternatieven momenteel. Doch een officiele seca ontvanger zou ik echt uitsluiten.

Kijk ookeens bij de 2e hands op dit board!!
Ik heb daar onlangs nog een ontvanger voor 130,= euro gekocht voor op de camping.
Suc6

P.s.
In zuid-limburg is een mooie ontvanger te koop voor 140,=euries.
Kijk maar bij 2e hands.

Inderdaad, de seca-bakken zijn een beetje achterhaald. Kijk eens bij de webwinkels op www.vergelijk.nl. Daar staan leuke prijzen voor nieuwe UCAS deco's, die je later weer kunt updaten!!

Greetzzz.

De Xtreme met Ucas 3.0 is een hele mooie ontvanger met een goede prijs prestatie verhouding.
O.a. te koop bij de sponsor (links boven) voor een bedrag waarvoor je geen Seca decoder voor krijgt.
Settingslijsten en alternatieve software in ruime mate te verkrijgen.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan