welke decoder

J

jonagold

Hoi, ik heb een humax 5400 en die kan volgens mij niet gebruikt worden als decoder voor kabel tv.
Kan iemand mij advies geven over welke decoder ik het beste kan kopen , er zijn er zoveel, met of zonder harde schijf, hd ready, en in heel veel prijzen.
heeft iemand goede ervaringen met een bepaald type ,wil die dat dan melden?

Groetjes jan

ofschoon wij geen ervaring hebben met een kabel-geschikte ontvanger zal ook voor zo iets hetzelfde gelden als voor alle andere: het hangt er op de eerste plaats van af hoeveel geld je er voor over hebt (dus wat is je budget) en op de tweede plaats wat wil je er allemaal mee gaan doen.

het mag duidelijk zijn dat een ontvanger om alleen de zenders van de kabel tv te bekijken en verder niks veel minder geld kost dan een ontvanger waar mee je meer wilt doen, zoals opnemen (hd) e.d.

Wij vragen je dus: geef aan hoeveel geld je er ongeveer voor over hebt.

Dat is een DVB-T ontvanger dus niet voor de kabel ook kan er volgens mij geen kaart of module in dus volgens mij heb je er niets aan.

Hai,

Ook ik geen ervaring mee, maar ik hoorde van een kennis die een Nokia Mediamaster 260-C heeft, dat deze regelmatig vastloopt.

Dus die adviseer ik niet !

@jonagold kan beter eerst eens zeggen welke kabelprovider hij heeft als het toevallig UPC is kan hij geen andere ontvanger nemen als de ontvanger van hun zelf, UPC heeft de Nagra codering en de kaart en ontvanger worden aan elkaar gekoppeld.

De rest van de kabelboeren zend uit in Irdeto 2 dat is mogelijk met een D2box met ingebouwde multicam of een Dreambox 500C.
Voor de rest zijn er volgens mij geen geschikte boxen.

Volgens mij heeft comwell ook een kabel ontvanger, ook te koop bij de media markt............. heet Digi1 (digi one)

Yep dat is inderdaad een kabeldoos, maar voor welke provider hij geschikt is ??

Bij mijn weten casema enz, niet voor het rotterdamse systeem.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan