Welke HD?

eendenteam

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
66
Punten
48
Leeftijd
122
We willen een 320 GB HD aanschaffen voor onze DB 7000.
De vraag is nu welke...

Maxtor, Seagate of Western Digital.

We hebben bij alternate gekeken en zien ze daar staan. De vraag is wat is nu de beste keus.

Overigens hebben we ook het rijtje HD's bekeken die ooit bij dream multi media op de site hebben gestaan en die zouden werken met de db 7000. Echter dit zijn allemaal oude types.

Kortom, welke 320 GB HD kunnen we het beste aanschaffen...

ik heb er western in zitten goed over tevreden en geruisloos want dat ding staat toch steeds in de kamer te ratelen voor heen had ik een maxtor een regel rechte ramp
gr frans

Maxtor, Seagate of Western Digital.
Nou dat lijkt me eigenlijk geen vraag meer. Maxtor sowieso niet.
Seagate is normaliter wel goed, doch als ik tegenwoordig die naam hoor begin ik al te bibberen omdat ik weet dat Maxtor sinds enige tijd Seagate heeft overgenomen, waarschijnlijk vanwege de techniek zodat ze hun eigen prullen konden verbeteren.

Persoonlijk zou ik dan de enige kiezen die overblijft en da's Western Digital.
Maarja, als je nog een goede Seagate kunt uithalen... dan is dat waarschijnlijk ook wel een goede keuze doch zoals gezegd durf ik dat tegenwoordig niet meer met zekerheid te zeggen.

Dank allemaal, we gaan op veilig, dus een WD

ik heb zelf bij toeval een hitachi gekocht nadat mijn tweede maxtor het had begeven door het extreem warm worden, is wel maar de 160gig maar dat ding is echt stil en blijft gewoon ijskoud.
gr blokker

Hitachi en Samsung zijn uitermate geschikt voor de Dreambox.
WD maakt zo'n herrie vind ik persoonlijk.

Ah hoe stiller hoe beter natuurlijk. Hitachi uitermate geschikt...perfecto!
blokker1;174794 zei:
ik heb zelf bij toeval een hitachi gekocht [...] dat ding is echt stil en blijft gewoon ijskoud.
crazymotha;174796 zei:
Hitachi en Samsung zijn uitermate geschikt voor de Dreambox.

Welk type Hitachi betreft het; de Deskstar of een andere. We hebben nl. hier een Hitachi 320 GB gevonden, voor 'slechts' 80 Euro. Is dat iets en is deze ook zo stil?

even gekeken mijne is inderdaad een deskstar maar en geen 160 zoals ik dacht maar een 250 gig, en in mijn pc zit de 160 ik had echt massel en kocht de 250gig op de beurs voor 65 euro en de 160 voor 52euro. vreemd genoeg zijn ze daar ook duurder geworden.

maar 80 euro voor 320 is goed te doen voor zo`n mooie schijf.
gr blokker

Als die nu goed is ga ik hem morgen ook halen.

;)
Nr.10

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, hier en daar hoorde ik ook al meer goede berichten over hitachi en samsung schijven voor in de Dream. Klopt inderdaad dat de WD wat meer lawaai maakt.

als ik de verhalen hoor ga ik ook over moet er toch een grotere in zetten 80 gig is klein vooral om dat ik weinig tijd heb om te kijken brand ik sommigen intersante dingen op dvd is dan niet meer nodig
gr frans

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan