Welke Images hebben PET123 update?

A

Atraxx

Weet iemand welke images vanuit de image zelf, de Pet123 settings kunnen laden? Ik heb een DM7000 en een DM500. Ik draai op beide de laatste Hyrda's maar ik wil graag over op een andere image. Er is zoveel aan images te vinden dat ik door de bomen het bos even niet zie.
Wat is goed en een beetje vergelijkbaar met Hydra en z'n beroemde control-panel?

Atraxx

als je aan hydra gewend bent valt het niet mee om aan een ander image te wennen, je bent dan zo gewend aan de toetsen. dat je met de ander steeds mis bent.

ik heb wel bij de satlords een image gevonden van irseca wat verder ontwikkeld word vanuit hydra, ik heb deze erin naast de andere (is multiboot moet dus op stick of hdd) en dat bevalt prima

gr blokker

Atraxx zei:
Weet iemand welke images vanuit de image zelf, de Pet123 settings kunnen laden? Ik heb een DM7000 en een DM500. Ik draai op beide de laatste Hyrda's maar ik wil graag over op een andere image. Er is zoveel aan images te vinden dat ik door de bomen het bos even niet zie.
Wat is goed en een beetje vergelijkbaar met Hydra en z'n beroemde control-panel?

Atraxx

Ik heb hier Davinci op staan (op de usb) en draait formidabel.
Uiteraard op een simpele manier een PET123 settings update te doen,via de AB.

Derk

Ik had ook even de Davinci erop gezet maar tot mijn stomme verbazing had ik vrij beroerd beeld met deze image. Ik eerst bang dat de frontend update dit op z'n geweten had maar gelukkig was dat niet het geval.
Ik had met Davinci heel erg schaduwbeelden en ook het menu was onscherp. Ik ben rap weer terug naar the good old Hydra. Prima voor mekaar nu weer.
Ja Blokker1 dat wennen aan een andere image als Hydra is wel zwaar. Jammer dat die gasten toen gestopt zijn want het was echt de topper hoor.
Gelukkig zijn er nu nog gasten die het Hydra menu in leven houden.
Jij zegt die irseca image op basis van Hydra dat lijkt me nog wel de moeite waard om eens te proberen. Ik hoop ook dat het menu daaarvan nog vol-op wordt beheerd.

Gegroet,
Atraxx

Pli Beryl of de laatste Gemini.

Opbouw iets anders maar functionaliteit gelijk, persoonlijk draai ik al maanden met Pli images bevallen mij uitstekend.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan