Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Waarom niet gewoon een 1 TB erbij hangen naast die 512 GB SSD? Er zijn zat laptops te krijgen waar 2 schijven in kunnen.of een losse 1tb eraan hangen
Lijkt me logisch, een Ryzen 7 hoort even snel te zijn als een i7 niet als een i5, maar het ligt sowieso aan de generaties, zowel bij Ryzen alsook bij Intel.Ik heb een Ryzen 7 en die is stukken sneller dan de I5 van mijn vrouw, je hebt ook niet 1 type Ryzen 7 maar meerdere.
Dit is inderdaad een goede. Echt trage laptops zijn er voor dat geld niet meer, maar mogelijkheden zijn onbetaalbaar.Waarom niet gewoon een 1 TB erbij hangen naast die 512 GB SSD? Er zijn zat laptops te krijgen waar 2 schijven in kunnen.
Zeer zeker, daarom noemde ik ook het verschil met een radio streaming server waar de Ryzen veel beter presteert dan een gelijkwaardige of iets snellere Intel processor.tussen de Ix Ryzen x ook aan de applicatie die je hebt draaien.
Op zich leuk maar ik kan in mijn DELL (werk laptop) alleen maar twee SSD's kwijt, een 'gewone' disk past er gewoonweg niet meer in.Dit is inderdaad een goede. Echt trage laptops zijn er voor dat geld niet meer, maar mogelijkheden zijn onbetaalbaar.
Een laptop waarbij er twee schijven gemonteerd kunnen worden, kan wel eens handig zijn.