Welke ontvanger is momenteel de beste optie om te kopen

A

Ace

ik zoek een nieuwe ontvanger sinds mn philips precies de geest aan het geven is
signaal valt heel de tijd weg terwijl de kabel en lnb in orde zijn
dus maar eens tijd voor een nieuwe ontvanger

kan iemand me wat suggesties geven welke momenteel de beste is vooral ook voor in de toekomst met seca 2 enz ...
hoop dat ik ooit nog premiere terug kan ontvangen

Alvast Bedankt

Ace

heb zelf echostars en geen probleem.
ik weet wel dat waarschijnlijk de volgende een dreambox word.
grtz. jlmg

Tja, het zal wel eens een DREAMbox kunnen zijn. Maar wees dan wel voorbereid op het werken met een computer ipv alleen een ontvanger.

Een misschien helemaal geen slechte optie: Ga eens langs bij een of meerdere goede satellietwinkels en laat je informeren en goed adviseren. Het kan zijn dat een Echostar een veel betere keus voor je is, wat betreft je mogelijke wensen en eisen.

Kerstkonijn heeft gelijk dat de dreambox leuker is dan tv kijken.
de dreambox is avondvullend, maar vanavond heb ik met m'n dream voetbal (zonder comentator) gezien en dat was lang geleden.
Groeten van ronal-do

Originally posted by Kerstkonijn
Tja, het zal wel eens een DREAMbox kunnen zijn. Maar wees dan wel voorbereid op het werken met een computer ipv alleen een ontvanger.

Een misschien helemaal geen slechte optie: Ga eens langs bij een of meerdere goede satellietwinkels en laat je informeren en goed adviseren. Het kan zijn dat een Echostar een veel betere keus voor je is, wat betreft je mogelijke wensen en eisen.

Helemaal gelijk wees bereid met een pc te werken en eventueel een terleurstelling tegen te komen dat niet altijd alle software die je er voor vind ook daad werkelijk werkt.
Dat je bijvoorbeeld na het plaatsen van image je box niet meer regageerd.

En dat je dus een erase moet doen via seriele kabel.
GEkker nog wees ervan bewust dat je pc of laptop zo'n aansluiting heeft,
aangezien er steeds meer pc's en laptops op de markt verschijnen die deze aansluitingen niet meer hebben.

Dit is niet om je laten schrikken alleen maar om je van tevoren te waarschuwen wat je allemaal kan gaan tegen komen.

Veder is de dream een hele leuke hobby doos voor vele uren van plezier.

Een Samsung 9500,met emu v4.1 en er gaat een wereld voor je open !!!!!!!

Zet eens nieuwe firmware in je doos en een wereld gaat open!!
bv de raytec4 s2
Blijft een mooi doosje, die flips

Skytrapper@
Nounou, misschien heb je het tegen een dame hoor...

Originally posted by Skytrapper
Zet eens nieuwe firmware in je doos en een wereld gaat open!!
bv de raytec4 s2
Blijft een mooi doosje, die flips

Pioneer ook

Spirit

dus gewoon weer een philips als je niet teveel wilt prullen met deco's

ad

ik heb hier philips 6071 en een 6072 staan ook pioneer 100nl2.
bij alle fw versies die ik gebruikt heb is de pioneer stabieler dan de philips. dus mog je overwegen een "seca"doos te kopen adviseer ik pioneer. als je een 100nl2 op de kop kan tikken hoef je ook geen speciale dingen te kopen om te patchen , dit kan met een gewone serieele en parralelle kabel.

Als je niet al te veel geld wilt uitgeven dan zou je de topfield tf3000cipro in overweging kunnen nemen.Deze word momenteel bij cardwriter wel heel goedkoop aangeboden en dat is echt een goed apparaat.

Ik woon in Spanje en heb hier de Galaxis Hispania 7000 CI ontdekt. Heel open doosje met een uiterst gebruikersvriendelijke interface.

Werkt met heel veel verschillende kaarten. Zo kan je er een orginele seca 2 in doen (maakt niet welk land) orginele irdeto en irdeto2, orginele viaccess(1+2) conax etc.

Maar natuurlijk ook de hobbykaartjes werken er uitstekend op
Ondersteund alle diseq en diseq. motoraansturing
5000 kanalen. Emuversies beschikbaar. 2x CI slot (naast de universele cam) Uitgebreide zoekfuncties (meerdere satelieten tegelijk).

Hij lijkt qua zapmenu een beetje op de humax, maar dan 10 keer sneller. Er is hier een heel volk mee aan het knutselen dus veel ondersteuning. En het kastje kost (niet schrikken) niet meer dan 260 euries (inclusief iva -btw-) hier.

Ik weet niet of ze in Nederland leverbaar zijn, maar mensen die meer willen weten sturen maar even een PM misschien kan ik ze dan wat links sturen voor meer informatie.

Ik heb een xtreme met ice blue en een xcam, bevalt mij goed

Groet Aka

Originally posted by speedster
en nu weet'ie het helemaal niet meer

Hij heeft al een Philips. :)

Dan kan hij toch beter even de nieuwe RayTec 4a met emuS2 erin flashen.
De FW kan nu ook 4 lnb aansturen.
De S2 kanalen op astra zijn te zien
Polsat (sport :) ) is auto update.
Op hotbird ook S2 (voor zover als nu mogelijk is)

Als ie dan nog niet tevreden is kan er altijd nog besloten worden om een andere deco te kopen.

En met deze raytec firmware is de Philips nu net zo stabiel als de Pioneer.

Gr. S_H

als je voor een dreambox gaat , ga dan naar een dealer, anders loop je de nederlandse ondersteuning mis(grijze import)
het is monster machine maar een klein foutje in de software kan grote problemen veroorzaken

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan