Welke ontvanger moet ik nemen?

G

Green

hallo,

wie kan mij op weg helpen?
ik wil een tweede ontvanger aanschaffen maar door de bomen weet ik niet welke ik zou nemen.
ik heb een humax 5400Z met alle voordelen van dien.
een vaste opstelling op astra.

overal vind ik advertenties van Philips maar persoonlijk hou ik niet zo van Philips, Arnion 6400 kwam goed uit de sat test maar dat is voor mij weer een onbekende?

ik wil een eenvoudige ontvanger die evt ook geschikt is voor de fun

alvast bedankt,
Green

toch maar een philips pakken dan het kan echt niet eenvoudiger en het werkt perfect met emufunktie
groeten ad

Die sh.tbak laat het overal afweten.
Wat ik tegenwoordig een leuke vind is de hyundai 1010CI met een jokercam.
Kost totaal ong. 275 euro!!incl, joker voor 6 in 1.
Goeie disecq daarop en met een driekops schotel veel plezier.

Suc6

hoi
en de oslink dan print werk voor de phililps
word in de uitleg als moeilijk beschreven
gr dalton

Ik zou zeggen tik nog een Hummie op z'n kop daar heb je je immers al goede ervaring mee, en is nog steeds een ontvanger waar veel support voor te vinden is.

Die Ucas bakken komen volgens mij allemaal van dezelfde Tupperware party:) ik heb het er niet zo op.

Ik zou echt niet aan een originele seca bak (Philips) gaan beginnen, zelfs omgebouwd zijn ze wel leuk, maar het blijven toch seca bakken en er blijven toch beperkingen op (je moet weer zo'n j-tag hebben) etc.

Dan kun je beter een ander type Humax nemen zoals bovenstaande schrijver al aangaf, of een Linux ontvanger (zoals binnenkort een mooie Linux twin-ontvanger op de markt komt) of als je gewoon iets eenvoudigs wilt wat met fun6in1 werkt, dan neem je een Ucas ontvanger zoals de @sat oftewel atsat 9500s, kost 350 euro, maar hoef je ook totaal niets aan te doen, insteken, fun er in en klaar.
Zit ook digitale uitgang op, en dolby digital dacht ik, leuke ontvanger en geen tupperwaretoestand, werkt uitstekend. Het klopt overigens wel dat de Xtreme en de @sat van dezelfde fabrikant komen, maar dat mag de pret niet drukken, in hoeveel apparaten zitten niet Philips chips?
Weet je overigens ook hoeveel van de bekende wasmiddelmerken (met hun verschillende prijzen) van dezelfde fabrikant komen? Je zou er van schrikken.:)
Dus dat ze van 1 fabrikant komen wil niets zeggen.
Humax wordt ook bij 1 fabrikant gemaakt.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan