welke ontvangers

sjors

New Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Hallo fun leden.

heb een vraagje wil graag een ontvanger gaan aanschaffen.

mijn voorkeur is een vu welke raden jullie me aan.

het moet er zijn voor zowel de schotel als kabel ziggo als ik de ene avond schotel wil kijken en de volgende dag bijv kabel.

groetjes

sjors

Hoi Sjors, allereerst welkom op ons gezellige forum!

Ik stel er meteen een andere vraag bij, wat wil je precies met die ontvanger gaan doen, welk abonnement wil je erbij nemen, en wat is je budget?

Want als je zowel schotel en kabel wil gaan kijken zijn er ook andere alternatieven, ik heb hier bijvoorbeeld een Sunray, en dat is een "clonebox" maar is wel een leuke ontvanger om mee te stoeien. ;) 

En voor de kabel heb ik hier 2 interactieve hd recorders staan, waar je met een abonnement via Ziggo ook veel leuke dingen mee kunt.

Ik heb sinds een paar maanden een GigaBlue HD Quad Plus.

Hier ben ik zeer tevreden over.

Hij is standaard voorzien van een dubbele satelliet tuner.

Vervolgens is hij uit te breiden met twee tuners naar keuze. DVB-S2 of DVB-C/DVB-T Hybrid-Tuner.

Het display is zeer overzichtelijk en in te stellen naar wens. Ook is dit display te gebruiken als TV schermpje. Dit werkt goed.

Hij kan ook voorzien worden van een interne of externe HD.

Prijs is te vergelijken met de VU+. Bij een zaak is deze 5 euro goedkoper dan de VU+ SOLO2.

Ik heb heb VU+ DUO gehad welke defect is geraakt.

Deze heb ik vervangen door een VU+ SOLO2. Helaas loopt deze ontvanger af en toe zomaar vast. Dit is alleen op te lossen door de schakelaar achterop uit en weer aan te zetten. Nu draait hij op OpenPli 4. Het vastlopen doet hij ook met andere firmware.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan