Welke provider is het voordeligste ?

I

ilya

Een vriend vroeg aan mij welke provider etc de voordeligste is om te internetten/emailen.Ik heb geen flauw idee.Zelf heb ik via het bedrijf e.e.a..Maar mijn vriend, welke prive alles moet betalen wil graag e.e.a. weten, gelet op de juiste prijs prestatie.

IL

Het geeft zich daar een vergelijkingssite voor, en het kan ook nog wel een beetje verschillen afhankelijk van de gewenste snelheid.

Zo zijn Wanadoo, Zonnet (in een aantal gevallen), Demon en Quicknet bijv. niet duur, maar het ligt er maar net aan wat je wilt.

Als je weet welke snelheid je vriend wenst te hebben met zijn abo, dan word het al een stuk gemakkelijker zoeken.

Ik denk dat ie zo wie zo asdl wil. Het standaard pakket voor huis en tuin.Gebruikt het evt alleen voor email en wellicht foto's te verzenden etc.Dus geen films etc te downloaden.BT is dit voldoende info??

IL

Nja, adsl daar ging ik al van uit, maar wat noem je het standaard huis en tuin pakket? Sommigen vinden dat de goedkoopste of bijna goedkoopste versie het huis- en tuinpakket is, anderen vinden weer dat je toch ongeveer aan kabelsnelheid moet zitten om aan "standaard" te kunnen denken.

Je kunt bijv. eens HIER kijken, kwestie van postcode intypen en dan komen er een hoop uitgerold.

Prijzen van Tweakdsl zitten er niet bij, Versatel (voormalige Zonnet) ook niet dus die zou je dan even apart moeten bekijken en vergelijken.

BT ,bedankt, voor de tip/advies.Ik heb hem al de link doorgemaild.

IL

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan