Welke sats zijn het leuks/best

R

racegun

Beste Sat vrienden,

Ik heb een schotel staan met nu nog maar 3 LNB's er op 1 voor de Astra 1 natuurlijk en 1 voor de Hotbird en nu 1 op de Sirius gericht. er is nu nog plaats voor 1 LNB extra die ik kan uitrichten er is ook nog plaats op de discq switch dus mijn vraag is simpel.

Welke satjes zijn nu leuk te bekijken dus welke moet ik er nu bij zetten Thor ? Astra 2 ? een andere ?
Of moet ik de LNB configuratie helemaal anders zetten?

Geef a.u.b. uw mening.

PS. mischien ook graag wat kan ik dan zien ? zoals welke zenders

Thor 1 graad west (CONAX)

Of je schotel dat aankan?????

Beter is een Diseqc motor aan te schaffen dan heb je aan 1 LNB genoeg en kun je heel wat satellieten afstruinen.

Als je motor neemt kijk dan of je receiver het disiqc 2 protocol ondersteund????

Is er nog iets leuks op Sirius? Zo nee, dan is de keus niet moeilijk meer. Astra2 en Thor. Toch?

astra1-hotb-sirius en thor is een mogelijkheid.
Moet je wel conax in je doos stoppen.
Of astra2 de plaats van sirius aankan in combi met thor heb ik nog nooit geprobeerd.
Gezien de hoek denk ik dat dat niet op een standaard rail kan.
Kerstkonijn is nml. in de ban van de wave:)

Het is geen probleem om met een Wavefrontier zowel Astra 2 (28 oost) als Sirius te krijgen. Alleen is op Sirius niets meer te doen momenteel dus kun je beter voor Thor kiezen.

Originally posted by Black Tiger
Het is geen probleem om met een Wavefrontier zowel Astra 2 (28 oost) als Sirius te krijgen. Alleen is op Sirius niets meer te doen momenteel dus kun je beter voor Thor kiezen.
wel als je een abo heb of bedoel je soms.................nee toch stout hoor bt

De Thor natuurlijk mits je de geschikte spullen hebt om Conax open te zetten. :)

Ja uiteraard Bigfoot72.

Nee hoor Aydinsport ik ben niet stout, ik zou dolgraag een abo willen maar omdat dit officieel niet kan hier in Nederland heb ik een tijdje op alternatieve wijze gebruik gemaakt van die zenders aldaar, da's dus hooguit ondeugend. :biggrin:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan