Ik heb een Amiko Alien 2 aangesloten op een Sanyo HD beamer, prachtig beeld, alleen het geluid is erg primitief. Ik heb een goedkoop 2.1 speaker setje opgehangen (rode en witte tulp) , twee speakers hangen naast de beamer dus geluid komt vanachter. De PC sound zit er ook op aangesloten met een splitter en geeft direct geluid verlies als pc en receiver allebei aanstaan. Verre van ideaal dus.
Nu zoek ik een nieuwe set tot 200 euro, maar heb geen idee welke. De receiver heeft een spdif uitgang , dus die wil ik benutten en het liefst wil ik mn pc er ook op aansluiten zonder dat ik stekkers hoef te wisselen.
Ik heb ooit een 5.1 setje gehad van creative (voor pc) maar ik moest de kabels verlengen om de satelliet speakers te kunnen plaatsen maar dat gaf zoveel geluidsverlies vanwege de verlengkabels dat t een grote miskleun is geworden.
Wat kan ik t beste aanschaffen om dik geluid te krijgen?
Nu zoek ik een nieuwe set tot 200 euro, maar heb geen idee welke. De receiver heeft een spdif uitgang , dus die wil ik benutten en het liefst wil ik mn pc er ook op aansluiten zonder dat ik stekkers hoef te wisselen.
Ik heb ooit een 5.1 setje gehad van creative (voor pc) maar ik moest de kabels verlengen om de satelliet speakers te kunnen plaatsen maar dat gaf zoveel geluidsverlies vanwege de verlengkabels dat t een grote miskleun is geworden.
Wat kan ik t beste aanschaffen om dik geluid te krijgen?
Laatst bewerkt door een moderator: