Welke "standaard" reciever?

X

xAndyx

Een colega vroeg mij wat een goeie reciever voor hem is. Nu ben ik zelf ook vrij nieuw kwa satelliet ontvangst vandaar dat ik het hier even vraag.

Ik kan hem namelijk geen dreambox aanraden aangezien hij helemaal niks van satelliet ontvangst weet en ook niet zoveel ervaring heeft met de computer.

Wat ik zoek zijn merken waar jullie goeie ervaringen mee hebben en waar hij naar zou moeten uitkijken.

Hij zal waarschijnlijk een astra/hotbird opstelling nemen met een canaal digitaal abbo.

bvd

Andy

Dan kun je het beste omkijken naar een ontvanger die in de huidige tijd multi-functioneel is en toch goed en eenvoudig te bedienen en ook alles aan kan (niet gratis kijken maar vrijwel elk type abonnementskaart bedoel ik daarmee) zonder dat je extra modules hoeft te kopen ofzo.

In dat geval zou ik dus op zoek gaan naar een Ucas ontvanger, zijn de @sat9500s, Xtreme, Arnion of Kaon bijvoorbeeld.

Strong 45xx evolution receiver doet het goed. goede ontvanger, compact en wordt niet heet.

2CI sloten dus je moet nog een CAM aanschaffen, verder rechttoe rechtaan en zonder poespas. Koppeling aan PC met setedit, snel en goed. Goede prijs, check het web voor nadere specs en aanbieders.

Moet je dus wel weer de prijs van een CAM erbij tellen.
Dat is bij een Ucas ontvanger niet nodig en die zijn ook scherp geprijst.

De topfield tf3000cipro is ook een aanrader gemakkelijke menu's en word al voor 169 euro nieuw op internet aangeboden.Komt dan nog een magicmodule bij ? 100 euro en een funkaart.

alles het op een canal+ abonne gaat dan raad ik je vriend
de all digital SFT 2000 kopen met een super kam hij is goedkop
en c+ kartje lopt in en ik denk dat hij alle originel card aan kan
grtz roufa!

Nee hoor; BT heeft gewooon een goed en kompleet andwoord gegeven ,anders krijg je weer hupeldepup is beter en blabla is beter.

Digit-All World SFT-2000
Deze ontvanger moet de echte Nederlander aanspreken!, Veel voor weinig geld!.

Ontvanger met ingebouwde Supercam + LINUX software!!!

Menutaal o.a:
Engels, Duits, Spaans, Frans, Italiaans, Turks, Arabisch, Deens, Russisch. en Nederlands

Leest o.a.
Originele kaarten ;
+ Viaccess 1 & 2 (TPS crypt)
+ Seca 1 & 2 (Canal Digitaal gebruikt deze codering)
+ Irdeto 1 & 2
+ Conax
+ Cryptoworks
+ Nagravision

Zapsnelheid minder dan 1 seconde, 4000 Zenders, een zeer gebruiksvriendelijke en grafische scherm, hij is ook Disqec 1.2 compatible.

Deze ontvanger is voorzien van de nieuwste linux software + een Nederlands gesorteerd kanalenlijst!!
199,00 euro

grtz roufa!

Hoi,

Ik raad je de Xtreme aan, ben er erg tevreden over en de bediening is simpel.
Had/Heb er ook niet zo heel veel verstand van, maar met de Xtreme kan je een hele boel kanten op.

De digit-all is leuk, maar het is geen echte linux ontvanger.
Naar ik begrepen heb kun je er zelf geen andere firmware in zetten, zit geen netwerkkaart in etc. dus niet te vergelijken met Dbox/2 of Dreambox.

De ucas (@sat9500, Xtreme, Arnion) zijn wel eenvoudig te wijzigen. Weliswaar iets duurder, maar dan ben je ook voor de toekomst klaar.

Misschien is dat of word dat met deze Digit-all ook mogelijk.
Wellicht kun je ons daar nader over informeren.

ik heb geen ervaaren met all dig.. maar hij heeft nu de keuse uit verchillende receivers dbox2 of @sat9500,Xtreme,Arnion,all dig ....etc!
grtz roufa!

Bedankt!

ik zal alle informatie doorsluizen :)

ps kan iemand me de url van xtreme & @sat homepages geven? Na 10 mins googlen kom ik steeds uit op sites die ze verkopen :(

[edit]De digit-all is leuk, maar het is geen echte linux ontvanger.[edit]

Klopt B.T, ik heb laatst ook al eens een discussie met iemand hierover gehad.
Dit fenomeen komt bij onze oosterburen vandaan, waar ze in de shops geen reclame mogen maken met EMU, dus hebben ze het maar Linux genoemd.

Schromelijk overdreven natuurlijk, overigens draait dat ontvangertje niet slecht .

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan