Welke zenders verwachten jullie in de toekomst,wel en niet meer?

M

multigek10.0

Hoi.
Ja dat is een vraag die niemand eigenlijk weet.
maar hebben jullie enig idee wat we dit jaar ,en het volgend jaar nog kunnen verwachten?
zal alles zwart worden ,in de komende jaren?
of zien jullie ook nog een licht puntje?
op dit moment mogen we geloof ik nog niet klagen!
toch?
(of is het nu zo ver dat ze het allemaal zo slim aanpakken,dat er in de toekomst niks meer valt te kraken?
zullen we in de toekomst free to air kunnen zien!

laat jullie mening maar eens horen hier.
op het duck forum.

stja als de geruchten waar zijn word het zwarter.

D+ gaat naar nagra aladdin net zoals premiere

Sky italia gaat naar NDS

en binnenkort geen mediaset meer ook,, gaan ook naar nieuwe codering.

Polsat gaat ook naar nieuwe codering.

En wat nog meer,, dat moeten we afwachten.

Effe snel editten lol

Cabo gaat ook naar nieuwe codering dus ook zwart.

En de multivisions? Gaan die ook nog wijzigen?

Er zal wel een hype gaan komen op CS. Denken jullie ook niet.

Maar het goede nieuws is. Als alles dicht zit gaan de commerciele onder ons een stapje harder werken dus er gaat wel weer wat open.
Een hoop word onder de pet gehouden. Er is van alles open maar nog niet public.

we wachten of

mvg

jeejee99

Dus met andere woorden.
welk kaartje je ook nieuw gaat kopen om zenders vrij te kunnen zien.
ooit gaat het toch niet meer.!!!!
Ook al heb je pas een cas 1 voor je module.
en een tita kaart, knot kaart enz enz.
ik ben benieuwd hoe dat gaat aflopen in de toekomst.

zullen ze nagra gaan kraken ?
en nds?

ik zeg maar:
de toekomst zal het ons leren.
(het zou in iedergeval niet zo goed zijn voor de satwinkeltjes op het internet,en bij je om de hoek.)

als het zwart gaat worden.

Ik denk dat alles op zwart gaat voor lange tijd. Maar met CS is er genoeg mogelijk voor de hobbisten.

Lijkt me ook een aardig compromis, providers blij dat het "dicht" zit en de hobbyisten blij dat ze toch alles "open" hebben. Alleen de groep kijkers die een UCAS bak hebben gekocht zonder al te veel kennis en interesse in onze hobby vissen achter het net.

Ik hoop persoonlijk op een oplossing zodat de Dreambox SKY UK videoguard kaarten kan lezen.

Het zou goed zijn voor een beetje zelfregulering dat alles voor een langere tijd op zwart gaat. De eerste tekenen zijn ook dat dit zal gaan gebeuren. Public zal weinig tot niets de komende tijd welke voor een langere tijd werkt verschijnen. Het zal blijven bij enkele plaatstootjes om providers toch te laten merken dat men toch heel ver is om het open te krijgen en/of hebben.

En dit zal inderdaad vooral klappen geen geven voor mensen welke met emu ontvangers en dergelijke zonder enige interesse om maar moeite te doen om zich een weg te vinden in deze hobby. En daar indirect zullen satbedrijven daar ook de klappen van krijgen. Daar is op zich helemaal niets ergs aan. De goede blijven altijd het hoofd boven water houden alleen zal de consument misschien een paar eurootjes meer moeten betalen. Is ook niet erg als de service en after sales op een hoger niveau daardoor komt.

en volgens mij gaan ook de noren op een nieuwere versie van conax (cas5)

De conclusie van dit verhaal is dus dat als we willen kijken allemaal naar een db7000 gaan met hd en CS. Of niet??????

Ik ga al vast sparen want die dingen worden natuurlijk duurder.

ik vraag me af hoelang sport italia free to air blijft?
spannende wedstrijd net.
ajax feyenoord 1-1

wie weet voor hoelang die free to air blijft?

Originally posted by Nummer10
De conclusie van dit verhaal is dus dat als we willen kijken allemaal naar een db7000 gaan met hd en CS. Of niet??????

Als je een harddisk in de DB wilt dan kies je voor een 7000.

Maar voor CS heb je aan een 500 of 5620 ook genoeg.

Ben nu toch al aan het sparen, denk dat ik door spaar voor 7020 of zo iets. Ga eerst sparen en me dan ori?nteren want tegen die tijd is er misschien nog veel mooi's te koop.

Inderdaad een spannende wedstrijd. Alleen psv looopt verder weg.

Originally posted by multigek10.0
ik vraag me af hoelang sport italia free to air blijft?
spannende wedstrijd net.
ajax feyenoord 1-1

wie weet voor hoelang die free to air blijft?

Als je mazzel hebt tot eind van het jaar anders is het 1 december al afgelopen :(

Is trouwens niet FTA maar seca1 codering.

Denk toch maar dat je dan beter een 7000 kan kopen dan een 7020. Firmware voor de beide ontvangers is niet uitwisselbaar en daarnaast is het nog maar de vraag of er voor de 7020 wel zoveel leuks uitga komen dat er nu voor de 7000 te vinden is.

Beide ontvangers zijn overigens vrijwel identhiek te noemen op een verbeterde voeding en een RF modulator na.

Originally posted by Bigfoot1972
Ik denk dat alles op zwart gaat voor lange tijd. Maar met CS is er genoeg mogelijk voor de hobbisten.

Wat is er voor de hobby?sten dan mogelijk met CS?
Ja dat ze gratis kunnen kijken naar een bepaalde provider,maar wat nog meer dan?
Of vind jij dit de hobby om een ip in te voeren in je Dream en dan te kijken?
Lijkt me niet echt educatief.....................

Gr,

Misschien is met CS de hobby wat minder.
Maar je moet nog wel wat doen.
Binnen Ragegast conficteerd de S2 settings uit de Softcam met de remote server.
Ook daar zal je een permantente oplossing voor moeten vinden.
En natuurlijk kun je het verder uitvoeren. Want je wil je datastroom loggen en vanuit daar iets creeeren waardoor je geen permante internet verbinding nodig hebt.

Ik noem maar wat, maar er zijn legio mogelijkheden, maar misschien iets minder dan voorheen. Ik zeg voor ieder wat wils

latert

Jeejee99

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan