Wie en wanneer naar de HCC dagen

The Wizzard

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
3
Punten
38
Leeftijd
59
Wie gaat er allemaal naar de HCC dagen en wanneer en waar ga je naar kijken en wat wil je kopen.

Ik ga vrijdag voor mij is het puur informatief en ga langs de dos en linux gebruikers groepen als die er zijn want ik had begrepen dat ze dat aan het beperken waren.

En natuurlijk langs alle leuke stands en hoop dat ze net als vorig jaar weer leuke dames op motoren hebben ;) heeft niks met computers te maken maar is wel leuk.

Als sinterklaas? :biggrin: Want dan zorg ik dat ik er vrijdag ook ben.

Als ik tijd had dan ging ik @Wizzard, ik zou die beurs graag eens zien.

JA Freggel bijna als Sinterklaas ;) ga met de Auto dat word weer wat en duur parkeren maar ja de Trein kost nog meer.
Ja je zou echt is moeten gaan maar ja als er geen tijd voor hebt en daarbij komt ook nog is niet echt om de hoek bij jou.
Jij hebt andere club dagen bij jou in de buurt paren club dagen enzo in die grote Toko daar

Ik ben er waarschijnlijk wel elke dag.
Parkeren dan dus de grootste kostenpost.
Na natuurlijk de investerigen die ik dit jaar weer ga doen.
Ik kom altijd wel met wat zooi thuis, nieuwe zooi en ook wat niet nieuwe zooi waarmee het dan leuk spelen is..

JA MAS zou ik ook wel willen 3 dagen ik heb dan denk ik net zoals jij 3 kaartjes van de HCC.

Tja dat parkeren phuuuu lijkt wel of het elk jaar duurder word en dan als je wil gaan eten bij de Mack is dat ook geen optie veels te druk.

Ik kom er al jaren en kom ook altijd wel met iets thuis al heb dat meestal niet echt nodig op dat moment.

als je wil dan kom je me halen Wizzard dan delen we de parkingkosten. anders ga ik op de fiets. en wie weet willen er meer mee bij mij kun je parkeren en dan met een auto erheen.

gr blokker

Ik heb tot nu toe nog altijd een gratis plekje of veel goedkoper in de buurt kunnen vinden, maar je moet wel goed opletten, want fout parkeren is nog duurder vanwege bekeuring of weggesleept.

Dit jaar zit er niet in voor mij, maar het is in elk geval wel een beurs om echt eens te bezoeken als je er nog nooit geweest bent (maar ook als je er wel geweest bent), je kijkt de ogen uit.

Voor degenen die wel allemaal gaan, heel veel plezier toegewenst!!!

@ Blokker is erg vriendelijk van je maar ga samen met mijn broer die wil van alles gaan kopen zoals ik dat begrepen heb maar wie weet komen we elkaar wel tegen daar.

Maar toch heel aardig van je en bedankt.

In het boekie dat bij de kaartjes zat :) staat dat de dos GG er zeker zal zijn.
(het zou ook wat zijn...)
De linux GG zie ik er niet bij staan maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat die er niet zullen zijn.

En wat dat parkeren betreft, ik ben een jaar of 2 terug eens op de zondag (toen ik het meeste al gescoord had) met de trein geweest.
Ik kan een trein pakken die rechtstreeks naar Utrecht rijdt, maar de ellende die je daarmee hebt (overvolle treinen, al die gasten die met een berg zooi aan t sjouwen zijn in die trein en zien dat je bij die trein komt en erna ook weer thuis), dan liever duur parkeren hoor!

Ik bedoel maar MAS en dat sjouwen in de trein zie ik helemaal niet zitten na zo'n lange dag.
Ja ik heb het boekje even door gelezen en zag het staan de dos gg.
Tja zou bijna zeggen dat als het mooi en warm was geweest had ik me duck shirt aan getrokken maar dat zit er niet in.

Ik kan me herrineren dat ik een paar jaar gelden gratis geparkeerd had midden in het beurs gebouw.
In dat jaar was het erg koud en er lag een beetje sneeuw.

Ik ga er ook heen, heb een nieuw computertje nodig, op zoek naar een leuke aanbieding.

Heeft er iemand nog (liefst 2) vrijkaartjes voor me?

=====AMD (ACTIE) POWER SYSTEEM (Prijs 385,-)=====

-AMD Athlon 64Bits 3200+.....................(cpu)
-SIS 760GX Socket 754,800Mhz............(Mainboard)
-256Mb DDR333,PC2700.......................(memory)
-40 GB Harddisk,7200rpm......................(harddisk)
-AGP Graph. Accel. 64Mb........................(video)
-Intel AC 97,5.1,18bit...............................(sound)
-10/100 Ethernet.......................................(netwerk)
-6x USB 2.0 Poort (2x voor).....................(usb)
-52x CD-Rom Speler...............................(cdrom)
-3,5 inch 1,44Mb fdd................................(harddrive)
-Scroll Muis...............................................(muis )
-Windows XP Keyboard..........................(keyboard)
-Multimedia Speakers............................(speakers)
-ATX MidiTower 350 Watt.......................(behuizing)
-Incl. Software en toebehoren
-Nieuw in doos met een Jaar Garantie)
(1Jaar hardware,3Jaar service Garantie)

===UPGRADE KIT-1...45.00 Euro===
512Mb DDR333 ipv 256Mb DDR333
80GB,7200rpm Harddisk ipv 40GB Harddisk

===UPGRADE KIT-2...49.00 Euro===
16x48xDVD speler ipv 52x CD-Rom (Combo-Drive)
52x24x52x CD-ReWriter ipv 52x CD-Rom (Combo-Drive)
16x DVD-ReWriter ipv 52x CD-Rom (Combo-Drive)

Voor mij zou ie onder de maat zijn.
Specs zijn lager dan de upgrade die ik vorig jaar heb uitgevoerd (met mijn toen oudste systeem).
Begrijp me niet verkeerd; de door jou gevonden pc is best een leuk apparaat.
Maar ik begrijp bijvoorbeeld niet zo goed wat een nieuw systeem met een cd rom spelertje moet.
Ligt natuurlijk wel aan mij, maar goed.
Zo te zien is het een on board video kaart.
Ik meen te weten dat die SIS760 dat aan boord heeft.
Das goedkoop, maar die vallen vaak nogal tegen.
Verder maken die gebruik van het geheugen van je pc (dat standaard al niet schrikbarend groot is), en dat is dan natuurlijk niet voor je programma's ter beschikking.
Ik zou dus ook voor beide upgrades gaan.

Voor de volledigheid, er staat wel bij dat er software geleverd word, maar niet dat er windhoos bijzit; even aangenomen dat je dat erbij nodig hebt.

Als je er een beetje hobby aan hebt, dan haal je op de hcc de losse onderdelen en prik je die dan 's avonds als je thuis bent in elkaar.
Je bouwt dan een pc die helemaal aan je eisen voldoen kan.
Voor een prijs (als je goed oplet) waar een compleet vergelijkbaar pakket niet tegenop kan.
En je weet zeker dat je weekend goed besteed zal zijn.
Aan de andere kant heb je dan wel wat meer sores als er problemen ontstaan.
Je moet dan met het betreffende onderdeel naar die ene leverancier om er garantie op te krijgen.
Bij het complete pakket gooi je je pc op de toonbank met de mededeling: "Hij doet ut nie".

@Mas3

Het is voor een pc'tje erbij voor de kids, dat ze niet de mijne steeds verkloten:biggrin:
Als ik hem zou nemen dan incl. beide upgrades.
Windows heb ik nog wel liggen.
En misschien loop tegen wat mooiers aan.
Ik zit te denken om een 500 euro uit tegeven voor zoiets, toetsenbord, beeldscherm, speakers e.d. heb ik allemaal nog wel liggen, dus als ik een mooie configuratie tegen kom, hoef ik maar met 1 doos te sjouwen!!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan