A
alf
Hai all
ik heb een mm 1.04 , voor het omproggen naar mr las hij de org C+ card (seca 2complete pakket ) wel .
na het omproggen naar mr werd de card niet meer uitgelezen.
toen weer terug gezet naar mm , maar hetzelfde resultaat.
wat kan dat zijn ???.
de gegevens die via de cas interface + wordt uitgelezen
zijn :
CAM Connected
Xilinx XC9536XL CPLD Version 4 detected
Searching for flash...
Manufacturer ID: 0x98
Device ID: 0x0043
Flash: TOSHIBA TC58FVT160AFT
ik erase all, schrijf de xilinkfile MAGIC, dan het binfile dreamload + penta 1.09 / dreamload tetra 1.01 ( spaans ).
het schrijven van het binfile moet 2 keer gebeuren , na eerste keer alleen dreamload ( volgens ci slot ).
tweede keer staat de penta of tetra erop, maar wil de orgnele card niet meer ontcijferen.
is er een oplossing voor , hou me er voor open ,wil weergenieten van mijn ci ontvanger ( irdeto embedded ),maar dan met seca 2 card via mm.
bvd alf
ik heb een mm 1.04 , voor het omproggen naar mr las hij de org C+ card (seca 2complete pakket ) wel .
na het omproggen naar mr werd de card niet meer uitgelezen.
toen weer terug gezet naar mm , maar hetzelfde resultaat.
wat kan dat zijn ???.
de gegevens die via de cas interface + wordt uitgelezen
zijn :
CAM Connected
Xilinx XC9536XL CPLD Version 4 detected
Searching for flash...
Manufacturer ID: 0x98
Device ID: 0x0043
Flash: TOSHIBA TC58FVT160AFT
ik erase all, schrijf de xilinkfile MAGIC, dan het binfile dreamload + penta 1.09 / dreamload tetra 1.01 ( spaans ).
het schrijven van het binfile moet 2 keer gebeuren , na eerste keer alleen dreamload ( volgens ci slot ).
tweede keer staat de penta of tetra erop, maar wil de orgnele card niet meer ontcijferen.
is er een oplossing voor , hou me er voor open ,wil weergenieten van mijn ci ontvanger ( irdeto embedded ),maar dan met seca 2 card via mm.
bvd alf