wie heeft windows Vista er al op? of er al weer af?

F

format c:

Ik heb nu windows vista gedownload,en wil hem instaleren.
Maar hij blijft zoeken,,nu al 1 uur....de melding is Compatibility checks,,,en onderin staat collecting information.
Maar het groene balkje gaat maar niet verder.
Moet ik dan eerst de hele pc leeg maken,met format c:
Of moet ik gewoon nog wat langer wachten dan 1 uur?
lijkt me niet he!

wie kan me wat tips geven.
ik heb de versie vista 5308 .

Anders van mij wel.:biggrin::biggrin::biggrin:

Sorry, maar ik heb altijd wat langer gewacht dan anderen die altijd alles erop moesten, bij elke van die beta build dingen van windows was er wel iets.
Windows ME is zelfs nooit stabiel geworden.
XP is een NT vervolg en een stuk beter. Blijft natuurlijk wel windows, maar wil je echt graag de vaagste problemen, moet je dingen als Vista eens proberen.:biggrin:

Dan probeer ik nog liever het OS uit wat Kerstkonijn in gedachten heeft, misschien minder illuster, maar wel snel en stabiel.:)

Black Tiger zei:
Anders van mij wel.:biggrin::biggrin::biggrin:

Sorry, maar ik heb altijd wat langer gewacht dan anderen die altijd alles erop moesten, bij elke van die beta build dingen van windows was er wel iets.

En niet alleen de beta versies...

Whahahaha....

G

nee,maar ik bedoel,ik heb vista voledig op dvd staan.,maar er komt geen vooruit gang met het installeren.
Welke versie hebben jullie er opstaan die het zeker doet?
Dus die ik kan downloaden van de nieuwsgroepen.
Welke versie raden jullie me aan dan?
Er zullen toch wel een aantal van jullie hier op dit forum Vista erop hebben?
Of is Vista niet aan te raden?

De nieuwste versie is volgens mij deze Windows Vista 5308 February,en volgens mij ook de laatste.
Want volgens mij de tweede versie en dat zou tevens de laatste zijn voor dat de definitieve versie uit komt.
Hij staat gepost in deze nieuwsgroep: Crosspost [2] onder de naam wb-wv32Bit5308dvd
Succes ermee

groetjes

kjonker

ja klopt dat is die zelfde versie wat ik nu heb.
Maar ik zal de hele pc eens leeg maken,en dan probeer ik hem er eens op te zetten.
Nu heb ik het geprobeert met een volle schijf,en dat lukt niet.

Bedankt voor je reactie.

Je mijn mening ook wil je eigenlijk ook niet weten ik heb hier geen geen brande maar een zilveren dvd lijkt me duidelijk welke versie ik hier heb.

Ik heb het getest en het is eigenlijk alleen geschikt voor een systeem met minimaal 1Gb aan intern geheugen en een flinke grafische kaart en een grote en snelle HD liefst een SATA schijf.

En laat ik je zeggen van mij hoeft het niet blijf nou maar gewoon bij XP of onze andere keuze linux

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan