Hallo, Ik ben aan het proberen mijn philips tot leven te wekken, stoptte er ineens mee 5 weken na dat ik hem had laten patchen.
Intussen heb ik zelf een oslink, maar het wil me niet lukken?
In de bios gekeken of de lpt op epp-ecp staat: JA.
Heb diverse programma's hiervoor geprobeerd, en reageerde niet bij 1.4 en 1.5 wel bij oslink v4.00-c.
Toen bij m_z alles nog maar eens goed gelezen, en aan de slag.
Ben aan het proberen zibi-8-nl erop te zetten, dit lijkt te lukken want het programma gaat gewoon programeren, als hij klaar is alles losgekoppelt, en geprobeerd, helemaal niks.
Mijn vraag is dus wat gaat er verkeerd, is het misschien een verkeerde patch, ga natuurlijk wel anderen proberen, maar mocht dit niet lukken dan staat hier misschien van 1 van de knappe koppen al een antwoord.
Alvast bedankt.
Intussen heb ik zelf een oslink, maar het wil me niet lukken?
In de bios gekeken of de lpt op epp-ecp staat: JA.
Heb diverse programma's hiervoor geprobeerd, en reageerde niet bij 1.4 en 1.5 wel bij oslink v4.00-c.
Toen bij m_z alles nog maar eens goed gelezen, en aan de slag.
Ben aan het proberen zibi-8-nl erop te zetten, dit lijkt te lukken want het programma gaat gewoon programeren, als hij klaar is alles losgekoppelt, en geprobeerd, helemaal niks.
Mijn vraag is dus wat gaat er verkeerd, is het misschien een verkeerde patch, ga natuurlijk wel anderen proberen, maar mocht dit niet lukken dan staat hier misschien van 1 van de knappe koppen al een antwoord.
Alvast bedankt.