Wie kan mij helpen met het gereed maken van Dream 7000

A

alfafred

Van een vriend heb ik de Dreambox 7000 gekregen. Echt heel mooi, maar nu het probleem. Ik ben een leek op dit gebied.

Weet alleen niet hoe ik mijn draadloze netwerkkaart moet instellen en natuurlijk ook de dreambox. De netwerkkaart vindt de router wel of anders om. Hoe vul ik alles in de verbinding in. In de pc. Alleen moet ik in de dreambox volgens mij ook ip-adressen invullen. Gateway? Hoe krijg ik de updates op de dreambox? Ik weet het niet!

Wie o wie wil mij verder helpen.

Met vrgr,

Alfafred

Leken op het gebied van, zijn we allemaal als we aan iets nieuws beginnen. ;)

En dan is vaak het beste wat je kunt doen, veel lezen, zoals @Adri al zegt in zijn antwoord.

Op die site kun je idd heel veel opsteken, en met de dingen die daar staan al een behoorlijk eind komen.

De Dream voorzien van een andere image, lijkt moeilijker dan dat het is, ik heb er en paar maanden geleden ook flink mee in gevecht gelegen, maar op het eind door volhouden ,en de hulp die ik gehad heb, is het toch goed gekomen.

Ik zou zeggen, ga er eens een paar avondjes voor zitten om wat info binnen te halen op sites zoals Sjerom en Dreamboxclub.nl en daarna lekker aan de slag met een Nulmodemkabel, en het programma dreamUp...

Heel veel plezier met je nieuwe "gekregen" ( waarom heb ik dat nooit :biggrin: ) Hobby.

En wellicht woont er nog wel iemand bij jou in de buurt die je eens wegwijs "aan huis" wil maken, maar dan moet je hier zijn. ;)

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan