wie kan of wil mij helpen?

F

format c:

ik probeer al dagen lang www.nos.nl erop te krijgen.
maar ik kom niet op de site,terwijl het iedereen wel lukt.
met internet geschiedenis verwijderen lukt het niet,en met de cookies verwijderen helpt ook al niet.
wie weet hoe ik wel kan kijken naar www.nos.nl ik kijk meestal naar de teletext pagina van de nos.

Waarom ga je niet naar www.omroep.nl daar werkt de teletex wel

Bert

Als je die url opzoekt, dan vind je de volgende info (ongeveer):

Name : redir.omroep.nl (.NL | Netherlands)
Aliases : www.nosteletekst.nl (.NL | Netherlands)
Address : 145.58.30.3

Als je dat IP ingeeft kom je op de eerder al genoemde omroep.nl
Je word dus verdergeleid vanaf omroep.nl (redirected).

Heb je misschien een tootlje ge?nstalleerd dat voorkomt dat je verdergeleid word ?
Of heb je misschien bepaalde sites uitgezet doormiddel van hulpprogrammaatjes ?
En krijg je een melding dat het niet lukt, en welke dan ?

@Mas3: Hmmz... ik weet niet hoe jij dat opgezocht hebt van dat redirecten, maar dat klopt niet wat je zegt volgens mij.

Als ik www.nos.nl ga opzoeken kom ik uit op 145.58.30.20.
De nosteletekst.nl site zit inderdaad op 145.58.30.3.
Maar hier is geen sprake van redirecten doch van aparte ip adressen.

Wel is het zo dat als je op www.nos.nl gaat en je klikt op teletekst, dat je dan verdergeleid word naar teletekst.nos.nl en dat deze op zijn beurt wel meteen een echte redirect doet naar www.nosteletekst.nl maar de eerste 2 genoemde hier redirecten geenszins voor zover ik het kan zien.
Ohja.... redir.omroep.nl is net als p.omroep.nl gewoon een servernaam.

@format c: Probeer die ip adressen eens in je browser in te geven en kijk dan eens waar je uit komt.

@Format C: , die melding die jij krijgt lijkt mij verdacht veel op een zogenaamde zoekassistent!

sea.search is dan misschien via msn, volgens mij mag dit normaal niet met zo'n melding komen.

Ik kan er naast zitten, maar kijk ff bij je software of er een searchassistent van msn bijzit, en doe anders even de nodige scans.

nee @Freggel,bij software staat er niks van bij.
ik heb ook al bij zoeken ,het woord msn ingetoetst,toen kwam ik alleen maar dll bestanden tegen.
mischien moet ik daar wat van verwijderen?
maar wat weet ik niet.

Kwam jij voorheen wel op de link die jij plaatste?

Of kon je er nooit op?

Want mijn gedachte is gewoon als je er voorheen wel opkon en nu ineens niet, en ik zie dan een foutmelding met daar om het even welke zoekasistent, al is het net als nu MSN, dan vertrouw ik het al niet, want een geldige url wat je in je adresbalk geeft, hoeft volgens mij niet door een zoekassistent gezocht te worden...

Maar ik kan er ook helemaal naast zitten, misschien dat Black Tiger of @Mas3 deze toch een beetje kunnen onderschrijven?

dank je voor jullie hulp.
ik heb alles wat met msn te maken had eraf gedonderd.
en nu doet hij het gewoon weer,
ik vermoed dat het met msn live te maken had,hier heb ik vaker geklooi mee gehad.
dank jullie voor de hulp.

@Format c, Installeer nu msn eens opnieuw maar dan zonder alle rotzooi en opties erbij. ;)

Wellicht dat je toch nog achterkomt wanneer het fout gaat, en dan kun je dat stukkie bij msn gewoon uitzetten of verwijderen. ;)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan