@Parabolica: jammergenoeg willen beide filmpjes niet openen.
"Tour de France" muziek...., toen er nog geen doping werd gebruikt.... 8)
Maar ik kan de deuntjes, dus heb ze zelf even gezongen....
Ik zing dikwijls voor mijn vrouw:" When I am 64" , maar dat is knap achterhaald....
Draait windows 10 niet op je pc, of op jouw geheugen?
Want, al functioneert mijn geheugen nog redelijk, het domme uit mijn jeugd achtervolgt me nog steeds, daarom begrijp ik het niet...
Mijn verstand is erg selectief. Als ik in het dreambox gebeuren iets op wil zoeken, kan ik me met geen geweld herinneren, hoe dat moet. Daar heb ik absoluut geen last van, als ik voor biologie studie natuurfilms nodig heb....
Ik heb het gevoel, dat jouw bovenkamer hetzelfde werkt als de mijne. Dat die opvrolijkt, bij het horen van muziek van wat jaartjes terug.
Ik heb uit diverse landen stations voorgeprogrammeerd met '60-'70 muziek, en mijn vrouw is iedere keer weer verbaasd, dat ik al die wijsjes, met delen van de tekst, van buiten ken...
Ik wil geen artiesten noemen, om bepaald commentaar te voorkomen... Freggel houdt bijv. alleen van Nederlands, en als ik dan Fats Domino noem, denkt hij vast, dat die met van die zwarte steentjes met stippen erop heeft....
Omdat jij Franstalig voorstelt, vraag ik me af, of jij Franse zenders weet, met oudere muziek, en niet teveel ge-o.h. ...Alhoewel ik daar ook van houd... Liever jonge, maar op mijn leeftijd, en mijn portemonnee,heb ik weinig eisen meer te stellen...
Prettige dag verder, vr.gr.George