Wie zou voor mij eens willen testen op 45E

Bones

Addicted Member
Waarderingsscore
18
Punten
38
Leeftijd
66
45.0°E Intelsat 12 (IS-12) 11632.00 V, DVB-S2 8PSK 30000 3/4

Tiankov TV en Tiankov Music,

Ik had deze zenders altijd probleemloos, maar sinds een aantal weken krijg ik ze niet meer.

Ik krijg wel een uitstekende Quality en een uitstekende Signaalontvangst, maar heb beeld blijft zwart en ik heb ook geen geluid.

De andere zenders op deze freq ontvang ik wel.

Alvast hartelijk dank.

Hoi Bones,

Ik wilde vanmorgen voor je testen tot ik er achter kwam dat mijn draaibare niet meer draait, morgn maar eens het dak op dan test ik het voor je en meld even wat terug.

Gr.

Wing

Erg vriendelijk van je Wing39

Je staat altijd voor iedereen klaar; vind je het erg dat ik jou probleem omtrent je schotel prioriteit geef?

Wat heb je hangen?

Hoi Bones,

Sinds kort een Wavefrontier T90 0.8W 4.8E 13E 16E 19,2E 23.5E en 28.2E

en een draaibaare 88cm Triax, deze laatste is vermoedelijk door de harde storm iets uit het lood geslagen, kwestie van even naar het dak toe, naar 0 draaien de motor en weer op Sirius uitrichten, werk van een half uurtje schat ik zo.

Zal morgen eens kijken wat er mis mee is.

En klaar staan voor iedereen, valt wel mee hoor, was normaal gesproken niet zo een moeite, maar wat je zei, de schotel heeft prioriteit anders kan ik niets testen en ik gebruik hem ook meestal bedrijfsmatig voor het testen van boxen die voor reparatie langs komen dus die moet sowieso weer gaan werken.

Maar zogauw ik het getest heb laat ik je wat horen.

Groetjes,

Wing

Geweldige installatie!

Ik had het vroeger weleens (toen ik mn schotel dmv DiSEqC 1.2 liet draaien) dat er opeens een begrensing was ingesteld in mijn Nokia D-box 9200s, deze begrensing kon ik gewoon vanuit mijn luie stoel verwijderen.

Sinds ik die NanoXX heb -die draait via USALS- (nu mijn hoofdontvanger) hoef ik nooit meer naar het nul-punt te draaien.

Jij gaat vaak langs bij onze members; als je wilt, kom ik ook bij jou langs!

Laat maar wat horen.

Hoi Bones,

Waarschijnlijk ben ik niet helemaal duidelijk geweest in mijn verhaal.

Mijn draaibare schotel is door de wind verschoven, ben vanochtend even het dak op geweest en de boel weer even netjes uitgericht, alles werkt weer.

Ik draai ook via de usals maar goed als de boel wat verschoven is gaat de ontvanger over zijn nek omdat ie niks vindt.

Ik heb even getest voor je , maar bij mij zijn deze twee zenders ook helemaal zwart.

Zou het kunnen dat ze van frequentie zijn gewisseld?

Ik weet dat je de zenders er niet mee terug hebt maar wellicht heb je hier nog wat aan.

Groetjes,

Wing

PS je bent natuurlijk altijd welkom hoor kerel, lijkt me gezellig om eens een bakkie te doen en anders gaan we eens een biertje happen bij Ome Ko

Bedankt voor je antwoord!

Jij bent hier ook altijd welkom hoor!

Bedankt voor het testen, en dat biertje is ook leuk, of het nou in Ome Ko is of in De Peuk in Bussum, alles is leuk, als je in de buurt bent, geef dan even een seintje.

Nogmaals dank

Maar goed de zenders staan op zwart dus helaas ik kom er niet niet 45 oost of ik moet mijn schotel hoger zetten.

Ome Ko in Muiden bestaat die nog steeds was vroeger een fantastische kroeg toen kwam ik er nog wel eens met vrienden.

De Peuk ken ik niet.

Hoi Aart, ja die kroeg bestaat nog steeds, best wel gezellig hoor.

Jij woont in Amersfoort toch?

Toen ik in Amersfoort gelegerd was (Bernhard kazerne, bij het dierenpark), ging ik altijd uit met mijn makkers van het modificatie-peleton naar De Boekanier, De Petomaan (was alleen overdag open) en een disco genaamd "De Hoef", daarna gingen we naar een bioscoop die op een heuveltje stond om een leuke s*x-film te bekijken, daarna terug naar de compagniesbar op de Bernhard om lekker bier te drinken en saté te eten (kostte allemaal geen drol).

Ik heb leuke herinneringen aan Amersfoort.

P.S. de officiële naam van die kazerne was: Prins Bernhard kazerne, maar wij zeiden altijd Sint Bernhard kazerne (naar die grote hond weet je wel), ach ja, we waren allemaal gewoon dienstplichtig.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja ik kom uit Amersfoort.

Zo dus je bent cavalerist geweest een tankboer ja die plaatsen die je opnoemt ken ik allemaal.

Cafe's hebben inmiddels allemaal een andere naam en andere eigenaar.

En ja militairen zijn er bijna niet meer hier in Amersfoort.

Maar het is allemaal van een flinke tijd geleden.

Graag gedaan Bones,

Heb er zelf tenslotte ook weer wat van opgestoken.

En mocht ik in de buurt zijn dan pm ik je wel van te voren

Groet,

Wing

@ aart44 wat houdt je tegen om je schotel iets hoger te zetten als je deze satelliet graag zou wllen zien.

Nah ik kan ontvangen van 45 west tot 42 oost dus Turksat ontvang ik niet alle transponders en 45 oost niets ik vind het prima zo.

Hoe oostelijker je komt hoe meer de schotel naar beneden gaat kijken hij staat nu op de schuur achter het huis dan moet hij over het dak gaan kijken en moet een paar meter naar boven ik ontvang genoeg vind ik.

Prima toch Aart, als jij tevreden bent niets meer aan doen zou ik zeggen

:)

Pfff....verroest zeg ik zie dat ik alweer drie jaar op dit forum mijn krabbels achterlaat, wat vliegt de tijd

Lekker gezellig zo.

@Aart, ik ging ook wel eens met mijn kammeraden naar een dancing, die heette PPM Bowling, een bowlingbal heb ik er trouwens nooit gezien, maar ze hadden wel een witte haai in hun aquarium.

---------- Dubbelpost automatisch samengevoegd om 02:08 uur ----------

Pfff....verroest zeg ik zie dat ik alweer drie jaar op dit forum mijn krabbels achterlaat' date=' wat vliegt de tijd [/quote']
Beste Wing, ik ben blij dat ik je ken via dit board, je passie en behulpzaamheid tov onze members staan hoog in je vaandel.

Geweldig!

Dat is wederzijds Bones, en dat geldt voor meerdere members hier, ik heb in die drie jaar heel veel opgestoken, dit is voor mij een manier om iets terug te doen voor al dat geduld .

Vaak is een keer iets voordoen veel effectiever dan een uitleg vooral in het begin en ik vind het leuk, als dat mensen motiveert om verder te gaan met de hobby, heb ik het er graag voor over om een member live te helpen.

Wing, ik ben ook zo ontzettend blij dat ik DIT board ken! Het is hier altijd leuk en gezellig.

Da's dan weer een compliment voor het team alhier, waarvoor dank!:)

Maar wij konden het niet doen zonder aardige en behulpzame gebruikers zoals jullie!!

Bij Lyngsat staat deze freq. 11632 V symb 27689 5/6 met de beam op India

Hee Trust!

Wat ik vreemd vind is dat ik deze zenders gewoon kon ontvangen, ze komen ook door met een perfecte signaalsterkte en quality alleen het beeld blijft zwart en ik heb ook geen geluid, ik zie ook nergens een codering; ik weet in ieder geval dat het niet aan mijn ontvanger ligt omdat diverse mensen voor mij getest hebben.

Veel groeten.

net een blindscan gedaan op die sat :

1 PRIMA TV (beeld)

2 KISS TV (beeld)

3 Racing International (gecod)

Thats all !!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan