Wil een schote bij lidl kopen !

Status
Niet open voor verdere reacties.
M

mgee

hou kun je de nederlandse zendens grtis kijken wat heb ik hier voor nodig en waar haal ik het. Ben nog niet op de hoogte van alle ins en outs. zie op de forus veel tekst maar geen duidelijke uitleg voor beginners.

Help mij aub

ps ik ben pas weer een duck vriend. enkele jaren geleden kreeg ik wel eens mai waar de files stonden die zie ik niet meer

is er niemand die iets over kan vertellen . ik zie alleen maar dat er wordt gelezen

De Lidl receiver heeft pet123 hier ontmaskerd. Voor het ontvangen van de Nederlandse zenders moet je er een kaart bij kopen. Die kost zo'n 50 euro en dan heb je het gratis basispakket. Dat betekent dat je er niet nog extra per maand voor hoeft te betalen, voor zolang de kaart werkt.

De schotel van de Lidl is groot, maar als je nog een pannenset hebt liggen die je weinig gebruikt, kan je daar ook een deksel van nemen. Of je komt bij mij een 80cm schotel ophalen om mee te gaan spelen. Ben ik er ook weer vanaf. Er wordt hier bij 2ehands een 60cm Triax aangeboden. Die zal het zeer warschijnlijk beter doen dan de Lidl schotel.

De Lidl lnb heeft The Wizzard hier beschreven.

Een satfindertje is altijd handig voor schotelprutsers, zoals ook ik ben. Het is eerder tobkwaliteit dan topkwaliteit, maar zonder zo'n ding is het nog veel lastiger. Kan dus geen kwaad om er een te kopen. Baat het niet, dan... euh... heb je er geen ruk aan. :)
is er niemand die iets over kan vertellen . ik zie alleen maar dat er wordt gelezen
Ho ho, zo snel kan ik niet tiepen!

Hmmm

Dat ligt eraan hoeveel je daarvoor uit wil geven....

kaartje is wel iets duurder hoor toch gauw ?65

Wow, rienk, dat is een mooie avatar! Daar blijf ik nog wel ff gratis naar kijken.

En nog iets, je moet een beetje leren geduldig te zijn.
Je kunt niet verwachten dat je iets post en dan een half uur later al een antwoord hebt.
Als dat lukt, dan bof je, maar het is nogal erg ongeduldig om dan al een reply te plaatsen met de vraag of er dan niemand is die er iets over kan vertellen.

Originally posted by Black Tiger
En nog iets, je moet een beetje leren geduldig te zijn.
Je kunt niet verwachten dat je iets post en dan een half uur later al een antwoord hebt.

Nou nou,das wel heeeeeeeeel lang hoor BT......heheheheheheheh
Moeten we zo lang wachten dan om gratis te kijken...........??

Originally posted by patrick z
Nou nou,das wel heeeeeeeeel lang hoor BT......heheheheheheheh
Moeten we zo lang wachten dan om gratis te kijken...........??

Gratis niks is gratis je kan natuurlijk ook zelf aan de slag gaan i.pv. wachten tot je het op je bordje krijgt..

Het is fijn hoe jullie omgaan met mensen die iets willen leren. Je kunt matuurlijk al die kennis lekker voor je zelf houden en een ander laten zoeken tot ie er gek van wordt. Hebben jullie niets van een ander geleerd. Jullie wisten alles direct hoe het moest. Nou bedankt sat kijkens !!!!!!!

Originally posted by pikkie
Gratis niks is gratis je kan natuurlijk ook zelf aan de slag gaan i.pv. wachten tot je het op je bordje krijgt..

Ja hallo Pikkie......Wat dacht je dan wat ik doe.................
Tot de Mc Donald he...............

Originally posted by mgee
Het is fijn hoe jullie omgaan met mensen die iets willen leren. Je kunt matuurlijk al die kennis lekker voor je zelf houden en een ander laten zoeken tot ie er gek van wordt. Hebben jullie niets van een ander geleerd. Jullie wisten alles direct hoe het moest. Nou bedankt sat kijkens !!!!!!!

Als je gelijk over gratis kijken begint dan kun je dit soort antwoorden verwachten.
Je bent hopelijk wel van het idee af gestapt om een set bij de lidl te kopen,dat zal je in ieder geval een hoop ellende besparen.

Originally posted by mgee
Hebben jullie niets van een ander geleerd. Jullie wisten alles direct hoe het moest. Nou bedankt sat kijkens !!!!!!!
Mmmm, tja, moppie. Je hebt gelijk:[list type=decimal][*]Je begint met klagen dat je op een zondagochtend niet binnen een kwartier alles te weten krijgt wat je maar zou willen.
[*]Je hebt meteen al heel duidelijke tips van mij gekregen. Heb je niets van meegenomen.
[*]Reacties over hoe het er mee gaat komen ook niet.
[*]Je stelt halfbakken vragen op een ander board. Met postings van anderen van dat board ga je hier verder leuren.
[*]Tot nu toe heb ik nog niets van jou kunnen leren. (Een botte beer ben ik tot mijn spijt al vaak genoeg.)
[*]Met je 9e posting al een grote bek met 7 uitroeptekens.[/list]Ik denk dat ik je vraag niet helemaal heb begrepen. Mijn excuses daarvoor. Ik zal alles in het werk stellen dat je de gelukkigste satkijker zal worden van Duckfiles. Ik denk dat het ruilen van mij Dream tegen je Lidl aanbieding nog te min zal zijn. Heb geduld: ik zal zorgen dat je er een krijgt met dubbele tuner en DVDbrander.

Gegroet, de paashaas :biggrin::biggrin::biggrin:

Bijzonder arrogante meneer die mgee, die al meteen denkt hier even te kunnen vertellen hoe we met mensen om moeten gaan zonder dat hij zelf geduld kan opbrengen.
De mensen willen hier best helpen, maar je moet niet al gelijk gaan mauwen als het antwoord niet meteen komt en al helemaal niet als een moderator daarop een nette manier op wijst.
En ook niet gelijk al gaan lopen roepen dat je gratis wil kijken want dat is een bijzaak van de satelliethobby, geen hoofdzaak!

Voor dat soort lui hebben we een oplossing. Thread closed.

Begin maar eens opnieuw met vragen stellen als je geleerd hebt om je op een normale manier te gedragen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan