Wil eindelijk weer NL tv zien

P

pesojudaan

Hallo forum.Ik was deze week eens op mijn zolder en zie daar wat vind ik alles:

AstonCrypt V1.05

Axas?

Carry 4in1

Magic-Modul-Programmer

Goldwafer/Fungards

MultiMouse 2001PA

Zo zeggen jullie,nou leuk voor jouw.Maar het probleem,ik woon en werk in duitseland,ex militair,42 blj(Limburgse Jagers)dus probleem,alles tot en met 2003 gebruikt en daarna hup op de zolder.Als ik het goed heb kan je het alles niet meer gebruiken.Mijn vraag,ik heb volgende recievers:biggrin: force 1122s,Galaxis easy world,Humax pdr 9700,kan ik hiervan,in verbinding met de AstonCrypt een orginele NL basic kaart aan het lopen krijgen.Ik vraag hier niet naar iligale methoden,maar hoe krijg ik met mijn materiaal,een NL basic kaart aan het lopen.Misschien een andere deel als mijn AstonCrypt,misschien kan iemand mij nog zeggen wat die Axas is ik heb geen idee meer.Harstikke bedankt al vast in de groeten uit Germany(Nederlandse Groeten)

Peter.:klappen:PS TOP FORUM

Hoi pesojudaan, welkom op het Satellite FUN Board !

Voor de axas kan ik je niet vertellen of en hoe goed die zal werken.

Maar je Aston module zal zeer zeker niet werken met de huidige Seca 3 kaarten.

Voor je goldwafer en funcards zul je een andere toepassing moeten gaan zoeken want voor NL zenders ga je die niet meer kunnen gebruiken.

De multimouse programmer voor die dingen doet dan ook mee voor die andere toepassing.

Geen idee wat dat 4 in 1 ding is.

Als je de zoeken functie op het board gebruikt, kom je op posts uit die inderdaad van zo rond 2002 stammen.

[noparse]Als je links vind waarin een ip (64.23.80.82) is vermeld, moet je dat stukje vervangen door www.satellitefun.org om de pagina te kunnen vinden.[/noparse]

Je vindt daarin ook dat het gaat om een clone van de magic module.

Dat is een universele decoder module maar dat geld dan wel voor 2002.

Die dingen zijn wel redelijk vaak van updates voorzien maar ik betwijfel zeer dat ze vandaag de dag nog meekunnen.

In principe moeten je D-Force, Galaxis en Humax ontvangers gewoon nog werken maar ik ken geen van die apparaten dus ook de eigenschappen zijn mij onbekend.

Veel plezier verder nog op het Satellite FUN Board !

Laatst bewerkt:
Hallo Mas3,bedankt voor je antwoordt,dan moet ik maar kijken of voor al dat materiaal iemand intresse heeft.Dat enige wat ik wil is met een van mijn reciever(Humax pdr 9700;Galaxis Easy World of D force 1122s Master)normaal NL te kijkenNed 1 2 en 3 rtl,sbs 6 veronica etc.dan moet dat toch lukken met een orginelen kaart,en een aston sega mediaguard modul.Familie heb ik in Nederland,kan geen probleem zijn.Als jij mij dat nog kan bevestigen,dan ligt daar niks meer in de weg.Groetjes vanuit duiseland Peter.;)

Dit zou inderdaad moeten kunnen.

Dan heb je dus wel een nieuwe decoder module nodig.

Daarbij heb je de keuze uit een Aston 1.07 module, of een canal digitaal module, die een stuk goedkoper is.

Het ligt aan de combinatie ontvanger - module wat het best werkt.

Het voordeel van de CDS module is dat je hier dus CDS kunt aanspreken als het ding het niet zou doen wegens aanpassingen van hun codeersysteem, bij de Aston module is dat lastiger.

Nogmaals, ik ken de bij jou aanwezige ontvangers niet dus kan ik je zeer zeker geen uitsluitsel geven of er nog andere zaken zullen zijn die roet in het eten kunnen gooien.

Hallo mas3,dankje voor de info,heb jij een adres waar ik dit cds modul kan krijgen?Hier bij Ebay Germany kost het 93€,beetje duur,of mischien heeft iemand nog een thuis legen.Voor een leuk prijsje,aub een mail.Een in duitseland wonende Nederlander wil GRAAG weer Nederlandse TV zien.In voor uit bedankt.Peter.

Een klein beetje moeite kun je er toch wel voor doen waarschijnlijk staat je zoekmachine op Duitsland maar als je zoekt met Google.nl is de eerste hit een site en daar staat hij voor 47.50 uiteraard zonder de verzendkosten naar Duitsland.

Misschien kun je het kompleet ergens bestellen dus smartkaart van CanalDigitaal met ci module en dan laten opsturen naar Duitsland of naar een familielid in Nederland die het doorstuurt:biggrin:

Heb ik gevonden aart44,men moet naar zijn geluk geduwd worden,heb me gelijk aangemeldt.Bedankt voor de tip,groetjes Peter.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan